15. Bölüm - İşte Şimdi S*çtık

2.7K 84 2
                                    

Zeynep:Kerem?Bak korkmaya başladım bir tepki ver?Kerem?Bak beni duyuyorsan üç kere masaya vur

Kerem'in öylece bakan gözlerinin önünde elimi sallarken saçmalığın dibine vurmuştum.Hamile olduğumu öğrenince put gibi kalmıştı.İnme inmişti adama yahu!Hiçbir şekilde tepki vermiyordu.

Zeynep:Aşkım ne olur bir tepki ver ya  iyi misin ne oldu?

Kerem:ha-hamilesin

Ay oh çok şükür tepki vermişti.Adam sanki uzaylı olduğumu öğrenmişti ya böyle tepki mi olurdu?

Zeynep:inekler uçabiliyor demedim Kerem hamileyim dedim sakin ol

Kerem:in-inanmıyorum!Ha-hamilesin!

Ardından sandaliyeden kalkıp tepesinde dikilen beni kucağına alıvermişti.Ne olduğunu şaşırmıştım ayaklarım bir anda yerden kesilmişti ve deli gibi dönmeye başlamıştım.Kerem Herkül gibi olunca üflesen uçacak gibi kolaylıkla topaç gibi döndürmeyi başarıyordu.

Zeynep:Kerem dur!Aşkım başım döndü dur!

Kerem:bebeğimiz olacak hamilesin!BEBEĞİMİZ OLACAK!

Zeynep:canım başım döndü dur!

Sonunda yere indiğimde bir şişe şarabı tek başıma bitirmiş kıvamdaydım."çooğğhhk dönüyorjjjj" diyecek hale gelmiştim yani.Kerem hala çocuk gibi sevinçliydi.Sandaliyesine geri oturdu ve eline çatalı alıp vişneli brownime batardı.Tam karşındaki sandaliyeme kurulmuş Kerem'in çocuk doğduğu zaman neler yapabileceğini düşünüyordum.Çatalı bana doğru uzattı.

Zeynep:o ne be?

Kerem:kek görmüyor musun aç bakalım ağzını

Zeynep:oldu uçak geliyor yap birde bebek miyim ben ya

Kerem:sen bebek değilsin ama bebeğimiz senin içinde olduğuna göre sana yedireceğim

Zeynep:e yuh artık!

Ay Herkül gibi sevgilim balatayı sıyırmıştı iyi mi?Ah salak ben öyle çat diye söyleyince adamın tüm dengesi bozulmuştu tabii.Binbir ısrarla çatalımı elime almayı başarmıştım.

Kerem:sabah doktor mu aramıştı?

Zeynep:evet acil gelmeniz lazım falan dedi testler karışmış hasta olan ben değilmişim

Çatalı yavaş bir şekilde tabağın kenarına bıraktım.Normalde olmaması gereken bir şey oluyordu gözlerim doluyordu.En son böyle durup dururken ağladığımda orta okuldaydım.Sınıftan biri "hayat sevince güzel" şarkısını söyleyince ağlamayı kesmiştim.

Zeynep:hasta olan bir çocukmuş Kerem altı yaşındaymış daha 

Tuzlu sıvı yanaklarımdan aşağı doğru yola çıkmıştı.1 haftadır zırıldak bir kadın olup çıkmıştım.Hormonlar cidden insanı mahfediyordu.

Zeynep:Dünya çok kötü bir yer ya bebeğimi koruyamazsam.Ya onun canı yanarsa?

Oturmuş yaldır yaldır ağlıyordum.Gören anamın öldüğünü düşünebilirdi çünkü öyle bir ağlama şekliydi.Kerem kalkıp kaslı kollarıyla beni sardı.Saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

Kerem:hormonlar seni mahfetmeye başladı farkında mısın?

Zeynep:çekilmez bir kadın olacağım

Kerem:ben seni her halinle seveceğim 

Biraz daha oturup eve gittik.Bizimkiler hamile olduğumu öğrenince şok geçirmişlerdi.Ulan aslında gelecekten geldim ismimde ajan k9 desem ancak bu kadar şaşırırlardı yemin ediyorum.

Dünya:ama ben yeyi bebek iştemiyoyum!O jaman beni şevmezşiniz ki!

Ah bu kız cidden benim 5 yaşındaki halimdi.Kardeşim olacağını öğrendiğimde verdiğim tepkiyi çok net hatırlıyordum.

-EXPERİENCE (YAŞANMIŞ)-

Demet:kuzum kardeşin olacak hamileyim 

Küçük kız kaşlarını çatıp bir süre annesine baktı.

Zeynep:neyden geyicek?

Demet:karnımda şimdi oradan gelecek

Küçük kız suratını annesinin karnına dayayarak var gücüyle bağırmaya başladı.

Zeynep:şenden nefyet ediyoyum!Şakın gelme hep oyda kay!Annemde şevmiyo ki şeni bakşana yutmuş!

-ŞİMDİKİ ZAMAN-

Daha sonra Seda'nın ağzına sabun sokmuşluğum,akülü arabayla ezmeye çalışmışlığım vardı.Herkes sadece beni sevsin istiyordum!

Zeynep:seni sevmeyen ölsün be kuzum benim

Dünya'yı kucağıma alıp yanağını suluca öpmüştüm.Yanağını silerken tek kaşını kaldırmış karnıma bakıyordu.

Dünya:beni daha çok şeviyoylay kışkan!

Dünya kaşlarını çatmış karnımla konuşurken Renda çalan kapıyı açmıştı.Sevim Hanım içeri adım attı ve Dünya'nın ağzını kapatmak için artık çok geçti.

Dünya:ben şenden daha gücelim tamam mı?Abimde Jeynep'te beni daha çok şeviyoy!

Sevim:kimden daha çok seviyor kızım?

AŞKLARIM, MELEKLERİM, BİTANELERİM, ÇİKOLATALARIM, KAS HAYVANLARIM, GÜZELLİKLERİM  SİZLERİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM.. HİKAYEYİ GERÇEKTEN FİNAL YAPMAYI DÜŞÜNDÜM ÇÜNKÜ 5500 OKUYUCUMUZ OLDU AMA HALA 250LERDE BEĞENİSİ VAR.. SON DUYURUDA DA SÖYLEDİĞİM GİBİ GERÇEKTEN CANIMI BU OLAYLAR ÇOK SIKIYOR VE YANIMDA OLAN ARKADAŞLARIMA VEDE WATTPAD AİLEME ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.. :) BENİM HERŞEYİMSİNİZ..

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin