24. Bölüm - Çifte Düğün

1.8K 87 11
                                    

Evet prenseslerim ve prenslerim.! Yeni bölümde karşınızdayım. Düğün part 1 işte karşınızda.. hepinizi gerçekten çok özledim multimedyada hem müzik hemde resim var. İlk resim zeynep’in ikincide rendanın gelinliği.. şimiden iyi okumalar. Hoşçakalın.!

Kerem’in ağzından

Uyandığımda yanımdaki melek göğsüme başını koymuş sımsıkı sarılmıştı. Sanki hiç bırakma der gibiydi. Dün geceden sonra belki bir ihtimal bir çocuğumuz daha olabilirdi.

Onu uyandırmadan kahvaltı hazırlamak için ayağa kalktım. Zeynep’in geç uyanacağından emindim çünkü normal şartlarda bile geç kalkan o, dün geceden sonra bayağı geç kalkacaktı.

Resmen ev boş diye faydalandık..  Ona sürpriz hazırlamak istiyordum. Ayağa kalkıp duşa girdim. Kendimi soğuk suya bıraktım..

15 Dakika sonra aşağı inip kalhvaltı hazırlamaya başladım.. Vay anasını be. Bu kız beni cidden değiştiriyor..

Renda’nın ağzından

Sonunda gelmiştik. Nereye mi? Mezarlığa.. Ama biz burada ne yapacağız ki? Bora birden bağırmaya başladı..

-Seviyorum Lan Seni.. Deli gibi seviyorum.. Hastayım kızım sana. Ölüyorum.. O sırada mezarlıktan ses geldi.

-Bizene evladım. Seviyosan git açıl bence..

NOBADİ İZ PÖRFEKT!

 

-Teyzecim biz şey?

-Siz ney? Getirmişsin kızı mezarlığa ben seni seviyorum diyosun. Olmaz ki böyle cık cık cık.. (Kınama sesi :D)

-Ya napaydım teyze? Dinlemiyor ki beni..

-İlahi yeni nesil çocukları.. bla bla (buralar çok sıkıcı olduğu için artık yazmıyorum bilirsiniz öğüt faln)

Teyze bir başladı. Yarım saattir konuşuyo.. Bi sus teyze allasen sus ya.. En sonunda karnımdan gelen gurultuyla ikiside susup bana baktı..

Utancımdan yerin dibine girdim resmen.. Bora gülmemek için kendini zor tutuyordu ama teyze?

 

Etenşın Guteyn!

 

Elimdeki çantayı Bora’ya vurmaya başladım..

-Ne gülüyorsun be? Sen aç bıraktın beni…

-Ah. Renda aşkım tamam dur…

Teyze yine lafa atladı.. Yahu bu teyzeler neden her işe burnunu sokar anlamıyorum kği.

-Aaa. Ayıp ayıp. Kız dediğin oturacak oturduğu yerde. Ne o öyle kocaya el kaldırmak.. cık cık cık (yine kınama sesi)

Teyze bi sus allasen yha.. Nabıyon sen ya.

Bora kulağıma

-Kaçalım mı?

-Tamam.

-3 diyince…

-1.

-2.

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin