Bilirsiniz beni ani şaşırtmaları severim. Ama tekrar döneceğim aranıza. Kerem ve Zeynep böyle bitemez çünkü. Belki daha kötü bir son belki yeni hayatlar. Ya da tamamıyla bir ayrılık ve yeni evlilikler.
Kimse bilemez bunu. Finali sorarsanız sizinle daha uzun bir yolculuğumuz var. Sezon finali yapıp aniden 4-5 bölüm yayınlayıp Final demeyeceğim sizlere.
Uykularınıza Dikkat Öküz Var ailesi. Zeynep, Kerem, Bora, Renda hatta Dünya bile girmesi dileğiyle.
HOŞÇAKALIN!
Zeynep’ten
-Çık dışarı!!
-Zeynep. Yapma güzelim.
-Sana dışarı çık dedim!! Lanet olsun defol! Hayatımdan. Benden. Git. Git. Lütfen. Sadece git.
Gözyaşlarım akmaya başladığında bir kez daha lanet ettim.
Ne olmuştu bana böyle? Eskiden gülen eğlence meraklısı Zeynep gitmiş yerine olgun bir kadın gelmişti. Ben değişmiştim. Eski ben değildim.
Yerde oturan Kerem yavaş yavaş ayağa kalktı. Ağlıyor muydu o?
Senin yüzünden.
İç sesimdeki sürtük yine iş başındaydı.
Bora ve Renda içeriye girdiğinde Kerem arkasına dönüp gitmişti. Son noktayı koymuştu işte.
-Siz kavga mı ettiniz?
-Sence?
-Her neyse. Çikolatalar burada. Milka’da aldık.
-Ama bende yiyeceğim.
Beni güldürmek için çok uğraşıyorlardı. Başardıkları sanıyorlardı ve en büyük yanılgıyı yaşıyorlardı.
-Ne zaman eve gideceğiz?
-Dur Bismillah. Nereye gidiyoz daha?
-Sıkıldım.
-Çikolata yiyoruz kıvırcık salata.
Sonra karnıma dönüp;
-Ne diyor senin bu aptal annen, Rüzgar?
-Rüzgar mı?
-Evet ismini koydum bile.
-Daha cinsiyeti bile belli değil aptal.
-Olsun benim yeğenim erkek olacak.
-------
Sonunda eve gelebilmiştik. Nasıl oluyor da hastane yatağında olsam bile yorulabiliyorum aklım almıyor. Yatağıma uzanıp gözlerimi dinlendirmek üzereyken saniyeler içerisinde uykuya dalmıştım.
-Zeynep.
-Kerem?
-Beni bırakma güzelim. Biz olacaktık. Ailemiz olacaktı. Bırakma beni.
-Kerem. Kerem yapma. Hayır!
-Seni sevdiğimi hiç unutma güzelim. Oğlumuza iyi bak.
-Kerem özür dilerim hayır!! Gitme..
-Ona benim adımı verir misin? Beni özlemesin diye. Hem ikimize benzeyecek o. Lütfen.
-Kerem!! Kerem hayır!!
-Seni seviyorum güzelim. Seni hep seveceğim. Hoşça kal.
Alnımda biriken ter ve kalbimin ritminin hızlanmasıyla nefret edilesi kabustan uyandım. Nasıl bir rüyaydı bu ? gözlerimi kapatıp nefesimi düzene sokmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
ЮморKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.