11. Bölüm - Boşuna Benimle Uğraşma Doktor!

3.1K 88 4
                                    

Zeynep:nasıl yapar bana bunu ya!

Kucağımda oluşturduğum peçete yığınına bir peçete daha eklerken durmaksızın ağlıyordum.İç organlarımı kesiyorlarmış gibi acı çekiyordum abi!Sanki araba çarpmıştı ve tüm organlarım zarar görmüştü.O anda acı çekmemiş resti çekmiştim.Ama acısı şimdi çıkıyordu.Kesin iç kanamam falan vardı.Ölüyordum ulan!

Renda:Zeynep bir sakin ol canım ya 

Derin:neyine sakin olacak ya at gibi boynuz yemiş

Zeynep:sağol Derin ya süper moral veriyorsun

Böğürmeye kaldığım yerden devam ederken odanın karşısındaki ayna dikkatimi çekmişti.Küçük bir rakuna dönmüştüm.Suratımda Türkiye kara yolları haritası itinayla akmıştı.

Derin:of benim kafam yerinde mi sanki?Alper'le kavga ettik

Renda:hah bir siz eksiktiniz siz neden kavga ettiniz abi?

Derin:telefonunda mesaj yakaladım Berna mıdır nedir öyle bir şırfıntıdan akşama buluşuyor muyuz diyor!

Zeynep:erkek değil mi hepsi aynı!Tek kadın yetmiyor illa combo yapacaklar!

Bora elinde çeşit çeşit çikolatanın olduğunu bir tabakla yanımıza geldi.Bir kaç saniye suratıma baktıktan sonra tepsiyi sehpaya bırakıp kemiklerimi kıracak kadar sıkı sarıldı bana.İnsanın böyle zamanlarda tek dayanağı dostları oluyordu.

Bora:ağlama lan seni benden başka kimse ağlatamaz

Zeynep:ben lanetliyim ya hayatım boyunca hiç mutlu olamayacağım lanetliyim işte

Göz yaşlarım Bora'nın mavi gömleğine damlarken kendimi dahada kötü hissediyordum.

Bora:ah be kızım ya bin kere dedim Esra Erol'a çıkalım oradan bulalım sana birini diye

Zeynep:nerede manyak,arıza varsa hepsini çekiyorum ya

Ağlama seansım Bora'nın gömleğinde küçük bir gölcük oluşturarak devam ederken dışarıdan bir müzik sesi yükselmişti.

Zeynep:ne kırolar var abi ya şarkıya bak!

Zaten sinirlerim tepemde olduğu için balkona çıktım.Elime ne geçerse kafasına fırlatmayı düşündüğüm insanın Alper olduğunu görünce resmen şok olmuştum.Arabasına yaslanmış anıra anıra şarkı söylüyordu.

Zeynep:Derin!Derin çabuk gel!

Derin,Renda ve Bora koşarak yanımıza gelmişti.Derin Alper'i görünce far tutulmuş tavşan gibi kalmıştı.

Bora:enişteme bak be!YÜRÜ BE ALO!

-ALPER VE KEREM-

Alper:DERMANI YARDADIR SENDE BULUNMAZ BOŞUNA BENİMLE UĞRAŞMA DOKTOR

Alper yardıra yardıra şarkı söylerken yanına kırmızı bir araba yanaşmıştı.Arabanın içinden çıkan Kerem yalpalayarak Alper'in yanına gelmişti.

Kerem:n'apıyorsun lan burada?

Alper:öküzlüğümü affettirmeye çalışıyorum abi senin bu halin ne asıl?

Kerem:bitti kardeşim bütün hayatım bitti Zeynep arkasına bile bakmadan huuup gitti

Alper:e durmasana orada abi sende gel!

-ZEYNEP-

Zeynep:ya Derin hala şarkı söylüyor havada buz gibi donacak çocuk

Derin:donarsa donsun Berna'ya gitsin banane!

Bora:çok acımasızsın

Renda:az bile yapıyor sana başkasından mesaj gelecek ben o telefonu var ya kafanda parçalarım!

Ağzına bir çikolata atarken kaşlarını kaldırarak Bora'ya baktı.Onlar atışıren birlikte aldığımız Hello Kitty'li pijamasıyla Dünya kucağıma atlamıştı.

Zeynep:balım uyumadın mı sen?

Dünya:uyucum ama dışaydan şeşley geydi.Bende camcan baktım.Abim şaykı şöylüyoydu.

Zeynep:Kerem mi şarkı söylüyordu?

Dünya:eveç Alo'yla biylikte şöylüyoydu.

Dünya'yı kucağıma alıp balkona çıktım.Kerem arada hıçkırarak bağırarak şarkı söylüyordu.Yuh artık ya cidden Kerem miydi?

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin