ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM BU SEFER TELEFONDAN YAZDIM ÇÜNKÜ OREOLAR... HEPİNİZİ SEVİYORUM HEMDE ÇOOK.. ARANIZDA KAÇAMAK OLANLAR VE HİKAYEYİ OKUYUP VOTELEMEYENLER VAR YA BEN ONARIDA SEVİYORUMM.. AMA OY VERİRLERSE VE YORUM YAPARLARSA DAHA ÇOK MUTLU OLUCAM..
AMA BUNU SAKIN UNUTMAYIN.. KALBİMİZ HALA SOMADA... HİKAYEYİ YARIDA SİZİ YARI YOLDA BIRAKAMAYACAĞIM İÇİN YENİ BÖLÜMDÜ BU... VE BİR DAHAKİ BÖLÜM İÇİN GELİNLİK VE DAMATLIK HAZIR BANA GELİNLİK İÇİN YARDIM EDEN SILA VE DAMATLIK İÇİN YARDIM EDEN A.'YA ÇOK AMA ÇOK TEŞEKÜR EDİYORUM.. ONLARI ÇOK SEVİYORUM..
Yoğun bakımdan çıkalı 2 gün olmuştu ve biz onun uyanmasını bekliyorduk. Normal odaya aldıklarında artık dayanamayacağımı düşünüp o Gaye denen o*****ya haddini bildirmenin vaktinin geldiğini anladım.
Ama Zeynep’im uyandığında yanında ilk önce beni görmeliydi.. O benim için önemliydi. Evet belki bebeğimizi kaybetmiştik ama tekrardan bir şansımız olabilirdi..
Alper, Derin, Renda, Bora ve ben hastanenin kafesinde oturmuştuk. Doktor sürekli başında bu pis (!) halimizle beklememizin yararlı olmayacağını söylemişti.. Söze nasıl başlayacağımı bilmiyordum ama aklımda bir plan vardı..
-Zeynep’le evlenmek istiyorum!
-Höst! Abi dur bi kız uyansın önce.. :D
-Abiye höst denmez alırım ayağımın altına.. (Bizim abimle konuşmalarımız gibi :D Severim zibidiyi.. Evet ona zibidi diyorum :D Oda kız olmama rağmen serseri diyor. Neyse çok uzattım devam edeyim :D)
-Eee anlat bakalım nasıl olacak o zaman bu iş?
-Hastanede düğün yapacağız.. J
-Aheeeyy!! Ne eğlence olur bee! Doktorlarla halayda çekeriz dimi??
Evet doğru tahmin bunu diyen elbette Bora idi.
-Saçma salak konuşma bora. Zeynep uyandığında olacak bu iş.. Hem uyanır uyanmaz sürpriz olacak. Sonrada Zeynep’in istediği gibi kır düğünü olacak..
-Wayy wayy romantik abime bak be.. Azcık örnek al Bora. Azcık..
-Yaa abicim ne diye şu olaylara giriyosun.. Ne güzel iyidik biz..
-Olsun olum mutlu oluyolar..
Kızlardan öksürük sesleri geldiği zaman onların burda olduklarından bir haberdim..
-Herneyse. Renda ve Derin siz alışverişe çıkın ne bileyim süsleme falan anlarsınız ya şu kız zevki olaylarından.. Alper ve Bora sizde gidin bi pasta alın ama çilekli olsun Zeynep çilekliyi sever.. Sakın çikolatalı almayın..
-O zaman biz kalkalım sende sevgilinin yanına git paşaam.
Aaa’ları öyle bi uzattıki kız kardeşimi bi an kıro zannettim. Lanet olsun.
-Noldu koydumu yaşaaam.. :D
Kendi esprisine kendisi gülen tek insan bizim şizofreni teşhisi daha konulmamış Bora’mızdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
MizahKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.