Yarım saat sonra elimde çikolata parçacıklı dondurma kutusu televizyona gömülüştüm.Lahmacuncuyu arayıp çiğköfte ve lahmacun söylemiştim ve depresyona hazırdım.Kapının çalmasıyla yerimden fırladım.Lahmacunlarımla buluşma hayallerim kapıda Bora'yı görmemle son bulmuştu.
Zeynep:sen miydin abi ya
Bora:o ne demek be gideyim istersen
Zeynep:saçmalama lan manyak geç içeri lahmacun söyledimde onu bekliyordum
Bora:manyaksın biliyorsun dimi Kerem yok mu?
Zeynep:cehennemin dibindedir ve bir daha geri dönemez umarım
Kendimi kırmızı koltuğa attım.Bora'da yanıma oturmuştu.Aklım hala Kerem'deydi.Midemdeki Feriha'nın kanat seslerini duyamıyordum artık Feriha ölüyordu.
Bora:kızım bu ne dondurma falan lan ne yaptı bu çocuk sana?
Zeynep:canı ve bebeği olan birinin yanına gitti yüksek ihtimalle kız birleştir bakalım ne çıkacak
Bora:Zeyno sana kadın programları yasak artık valla paranoyak oldun akrabası falan belki
Ay akrabası olmasın ama ya!Ben hiç hazır değilim Kerem'in akrabalarıyla tanışmaya!Şimdiye kadar hangi erkek arkadaşımın annesiyle ya da akrabalarıyla tanışsam hep bir arıza çıktı.Sürekli istenmeyen gelin oldum ben abi!Yok hiç hazır değilim ben akraba falan olmasın!O sırada kapı çalmıştı.
Bora:sen dur ben bakarım
Zeynep:bak kapıyı açmana izin veriyorum diye sulanma hepsini ben yiyeceğim
Bora:ruh hastasısın Zeynep!
Bora'nın sesi koridorda çınlarken sırıtmıştım.Şu hayatta birbirimizin her türlü nazını çekebilecek iki insandık ve bunu her türlü sömürüyorduk.Bora'yla kedi köpek gibi didişir ama birbirimiz olmadanda yapamazdık.İçeri resmen anırarak girdi.
Bora:bu ne be kıtlıktan mı çıktın abi hadi 5 lahmacun söyledin 2 paket çiğköfte nedir anam karı depresyona girmiş!
Zeynep:kes çeneyide ver şunları be!
Bora:oha ayı hepsini sen yemeyeceksin heralde
Zeynep:iyi be birlikte yeriz ver şunları
Bora lahmacunları ve çiğköfteyi masaya bırakıp yanıma çöktü.Bütün yeşillikleri kendi tarafına çekmişti öküzi!Birde bana ayı diyor kıtlıktan çıkmış gibi tıkınan kim acaba!
Zeynep:oha be bütün yeşillikleri önüne aldın ben ne yiyeceğim abi!
Bora:şu soğanı görüyor musun canım hıh işte sen onu yiyeceksin leş gibi klorak kokuyorsun soğan kokusu daha iyidir yani ama söylüyorum bak gece yanında yatmam
Zeynep:nereden anladın lan evi çamaşır suyuyla sildiğimi?
Bora:kapının girişinden buram buram geliyor koku
Bende her kadın çamaşır suyunun bütün sinirlerimi gevşettiğine inanırdım.Ne zaman sinirlerim bozulsa halılardan ve parkelerden çıkarırdım sinirimi.Kerem gittikten sonra çamaşır suyu ayinimi gerçekleştirmiştim.Biz kıtlıktan çıkmış gibi lahmacunlara gömüşken kapı anahtarla açılmış ve Kerem'le benim yaşlarımda yeşil gözlü oldukça kısa boylu ve çok şeker bir kız içeri girmişti.Siyah bir tayt ve koyu yeşil bir kazak giymişti.Ve Kerem'in kucağındada 5-6 yaşlarında bir kız vardı.Bizim evde mor çatı falan mı yazıyor acaba ipini koparan geliyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
HumorKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.