Een hele tijd liggen we in het water en heeft iedereen pret. "Laten we een gevecht doen!", schreeuw ik. Ik spring bij Niall op zijn schouders, en snel springt Louis bij Liam op zijn schouders. "Ik ben wel de scheidsrechter!", roept Harry. "Degene die er na drie potjes als eerst eraf geduwd is, moet een ijsje voor iedereen kopen!", roept Harry. Ik bijt op mijn lip en kijk Louis grijnzend aan. "Bereid je maar voor, Louis Tomlinson," zeg ik uitdagend zodra het andere team dichterbij komt. Ik geef Louis een duw, maar hij blijft met gemak zitten. "We moeten dichterbij, Niall!", commandeer ik. Niall zet een stap vooruit en ik geef Louis weer een duw, maar meteen krijg ik een andere terug, waardoor ik er bijna afval. Ik pak Louis' armen vast en trek hem alle kanten op, en na hem een paar keer opzij te hebben geduwd vallen hij en Liam om. Ik lach. "HA!" Meteen klimt Louis weer op Liam's nek en beginnen we weer. Meteen krijg ik een harde duw tegen zijn schouders en met een pijnlijke gil val ik het water in. "Auwauwauw! Mijn schouders! Ik ben vieshard verbrand!", gil ik. Niall draait me om zodat ik met mijn rug naar hem toe sta en hij drukt zijn vinger op mijn schouder. "Auw! Godverdomme Niall!" Hij lacht hard, en met een beetje tegenzin klim ik weer op zijn schouders. "Ik zal voorzichtig zijn," grijnst Louis. Ik lach nep en kijk hem boos aan. "Ik win toch wel."
"BEGIN!", schreeuwt Harry, en meteen duw ik Louis zo hard ik kan. Ze wankelen even achteruit, maar blijven staan. Ze komen weer dichterbij, en zodra ze binnen handbereik zijn duw ik weer, maar dit keer pakt Louis mijn handen vast en trekt me naar voren. Meteen glijd ik van Niall af het water in en hoor ik blij gejoel. "Damned!", lach ik. Ik ga het water uit en loop naar de bar. De jongen die er staat kijkt me met een lieve glimlach aan. "Hey," zegt hij. Ik glimlach vriendelijk terug. "Hi, mag ik zes vanille ijsjes?" De jongen knikt en begint met het maken. Om eentje doet hij een papiertje waar hij iets op schrijft. "Deze is voor jou," zegt hij terwijl hij die met het papiertje aan mij geeft. Ik pak de rest ook aan en loop terug naar de rest, die op een aantal ligstoelen zitten. Ik geef iedereen een en lees wat er op het briefje staat.Bel me ;)
Met een nummer eronder. "Wat is dat?", vraagt Louis. "Het nummer van die gast," mompel ik. Ik kijk Louis aan die jaloers naar de jongen kijkt. Ik lach en schud mijn hoofd. Ik sta weer op en loop met het briefje in mijn hand terug naar de bar. Ik leg het briefje voor de jongen neer. "Ik heb een vriend." Ik loop weer terug en woel met mijn hand door Louis' haar. Hij glimlacht en geeft een kus op mijn hand.
Die avond liggen Louis en ik een film te kijken in zijn bed. Het is echt een typische mannenfilm, dus eigenlijk is er niet veel aan. Ik snap niet waarom jongens verwachten van ons dat we hun films leuk vinden, wanneer wij ook niet van hen verwachten dat zij vrouwenfilms leuk vinden. Ik leg mijn hoofd op Louis' borst en sluit mijn ogen. Langzaam zak ik weg in een diepe slaap. Vanaf morgen hebben ze weer concerten.
JE LEEST
Sister of...
Fiksi PenggemarYou cut me down into little pieces Before I could stand up So I built a wall out of all my secrets And now it's opened up And I remember the cold, cold mornings And I remember the rainy afternoons When I was dreaming that I was 22 That I was twenty...