~27~

12.9K 562 20
                                    

Medya: Zafer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Zafer

                     ASİYE' DEN

Muhteşem çiftleri yalnız bırakıp Zafer' in evine gittik. Ona söylediklerimden dolayı düğünde bana bakışlarından kırgınlığını görebilmiştim. Bir anda ortalıktan kaybolmasından sonra gözlerimle onu aradığımı inkar edemezdim.

    Evine geldik ama Zafer gelmedi. Bu fırsatı kaçırmak istemeyeceğini düşünüyordum. Pişmanlıktan kendimi tokatlamak istediğim sözlerim onu yaralamıştı ve o bizi yalnız bırakmıştı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde aklımda hep o an canlanıyordu. Kendimi ona affettirmek istiyordum çünkü hatalı olan bendim.

Annem ve babam uyurken Zafer' in odasına gizlice girip kapısını kapattım. Düz ve koyu renk mobilyalar ona yakışır türdendi.

Yatak örtüsü siyahtı. İkı sade abajur ve birinin yanına bırakılmış bir kitap gözüme çarptı. Aynanın önünde bir tane parfüm vardı.

Birseyler bulmayı umarak girmiştim.

Gardrobunu açtım, geneli koyu renk takım elbiseler, koyu renk kotlar, koyu renk tişörtler diziliydi.

Kıyafetlerine bakarken bir anda birkaçını yere düşürünce aceleyle toplama telaşına girdim.

Askıları takarken dolabın içindeki kapı kolu dikkatimi çekti. Kıyafetleri kenara ittiğimde gördüğüme inanamadım. Dolabın içinde küçük bir kapı vardı.

Bu kapının ardında muhtemelen Zafer' in sırları saklanıyordu.

Asiye merak ediyordu.

Kendine engel olamıyordu.

Sonunu düşünmeden kapıyı açıp girdim. Heryer karanlıktı. El yordamı ile duvarlara dokunarak elektrik düğmesini buldum.

Gördüğüm resmi beynimin idrak etmesi biraz uzun sürdü.

Büyük ve karanlık bir oda, çalışma masası ve deri koltuğundan başka birşey yoktu.

Masanın karşı duvarını kaplayan resim bendim.
Altına yazılmış

" İMKANSIZ HAYAL" yazısı kırmızı renkti.

Beni bu kadar sevmiş ve imkansız hayal olarak nitelendirmişti.

Masanın üzerinde bilgisayar, resimler ve evraklar vardı.

Resimler numaralandırılmıştı.

1. Sabri

2. Darcy( Sabrinin üvey babası)

3. Belkıs

4. Andre

5. Nicholas

Sırasına göre onları haklamayı mı düşünüyordu?

Resimleri bırakıp evrakları okudum.
Hepsi de bu aile ile ilgili araştırma sonuçlarıydı.

ESMER RÜYA   (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin