Medya: ZaferCEVHER'DEN
Mirza Bey.......
Hayatım boyunca üzerimde kurduğu baskı ondan hep nefret etmeme neden oldu. Nefretime rağmen ona itaat etmek zorunda kalmak beni kırbaçlayan intikam duygumu Naz'la ortaya çıkardı. Naz'a olan aşkımı görmezden geldi ve kendine bağlayıp evlenmeye yeltenince zamanın geldiğini anlatan çanlar kulak zarlarım delinircesine çaldı.Naz aslında onun mal mülk zenginliğine kapılıp kalbinde hiçbir duygu barınmadığını anlatınca ilk hamlemi yapıp gözünün önünde beni sevdiğini itiraf etmesini sağlamıştım. Zenginliği bırakıp kalbini dinlemeyi tercih etti.
Beni uzun zaman Gaziantep sınırlarına yaklaştırmayıp onun için planlar hazırlamama imkan sağlamış oldu.
İstanbul'a gidip Naz ve benim için tüm detayları en ince ayrıntısıyla hesapladım. Mirza'nın gözünde tek suçlu Naz'dı ve ben durumdan habersiz öfkesini kustuğu boş yere bedel ödeyen kıskanılan adam oldum.Gece gündüz demeden her türlü işte çalıştım. Türkiye'yi terk edip Amerika da kendimize kuracağımız hayat için yeterli olmadı. Naz'ın ailesi de onu red edip tek kuruş yardımda bulunmadılar.
Zuhal'le aniden evlenmesinin farklı sebepleri olduğunu tahmin edip nedenini araştırırken annem ve babamdan öğrendiklerim gereken bilgiye ulaşmamı sağladı. Düşmanıyla iş birliği yapmak onu yıkacak bana da para kazandıracaktı.
Zafer HAKTAN....
Görüşmek kolay olmadı. Zuhal ve Mirza'nın ismini söyleyince bana özel randevu verdi. Zafer'e isteğine yardımcı olmam şartıyla 1 milyon liraya anlaştım. Zuhal'i alıp kazanacakları karşısında denizde su damlasıydı. Onun için küçük olan bu para Naz ve benim yeni hayatımızın temellerini atacaktı.İlk işim evime dönüp Zuhal'i psikolojik olarak rahatsız edip, evliliğinden soğutmak ve Zafer'in ona ulaşmadını sağlamak olacaktı.
Şansım yaver gidip döndüğüm gün Mirza'nın evde olmaması işimi kolaylaştırdı. Korumakla görevli olduğu sevgili karısını yalnız bırakması hayatının hatasıydı.Eve geri dönüp beni dövdüğünde amacıma ulaşmak için ona karşılık vermedim. Hatta bacağına sarılıp yalvardım. Son gülen olmak isteğim beni gururumdan vaz geçirmişti. Bana bir hafta verdi. Bu süre içinde güvenini kazanıp daha uzun kalmalıydım. Mirza'nın dağıldığını görme zevkini yaşamak istiyordum.
Ev halkının çiftleri, yani sözde çiftleri başbaşa bırakmak için bağ evine gideceklerini ve bizim de ailecek izinli olduğumuzu söylemeleri zihnimde fikir üretilmesine neden oldu.
Bu gece hatasız bir plan yapmalı, Mirza'nın içinde patlatacağım bombanın fitilini yakmalıydım. Bu fırsat bir daha elime geçmeye bilirdi. Evi çevreleyen güvenlik kalkanının tüm detaylarına hakimdim. Tek sorun Mirza'yı evden çıkarıp Zuhal salağını yalnız bırakmaktı. Öyle zaman ayarı yapmalıydım ki Mirza eve dönmeden aile evden çıkmadan Zafer eve girmeli ve istediğini yapmalıydı.
Evdekilerin çıkmamış olması Zuhal'i tehdit edebileceği en iyi unsurdu. Sonuçta ona sahip çıkmış olmaları Zuhal'de gereksiz bir vicdan borcu hissine sebep olmuştu. Gerçekleri bilse asıl borçlunun onlar olduğunu anlardı.Planımı ince ince hazırlayıp yürürlüğe soktum ve ilk işim Zafer'i aramak oldu. Zafer kimsenin ruhu duymadan bir haftadır Gaziantep'de saklanıyordu ve fırsat arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER RÜYA (Tamamlandı)
RomanceKapak: @MasalByk Vasiyet adı altında yapılan evliliğin geçmişin karanlık günlerine yolculuğunda, kimsesizlikten üşürken AŞK'la tanışan ZUHAL Sert kişiliğine ve hayata asi duruşuna karşı, mecburi karısına kalkan olmaya çalışan MİRZA Mirasın peşine dü...