~38~

11.2K 542 21
                                    



                                 ZUHAL'DEN

  Selen ve Tuğrul çiftini balayına uğurlayıp evime dönmüştüm. Yeni hayatıma yavaş yavaş alışmaya başlamıştım. Alışıyor olmak beni üzüyordu. Mirza'yı hala çok seviyor ve  karnımda çocuğu varken onun yokluğuna alışmak, artık yanımda olmadığını kabullenmek aklımı zorluyor, duygularımı karıştırıyordu.

  Ne kadar mutlu görünüp gülümsemeye çalışsam da her baktığım yerde gözleri vardı.

Düğünün ertesi gün Zafer gelip
"O Berkant itin teki! Sen şükret arkadaşının düğünü olduğundan tek yumrukla kurtuldu. Ben ona yapacağımı çok iyi bilirdim de ....." diyerek öfke ile bağırması bana,  Berkant'ın Gaziantep'e geldiği günü hatırlattı. Mirza'nın kahve gözlerinde gördüğüm ilk ışıltı  Berkant'ı kıskanmasıyla ortaya çıkmıştı.

Aşkın ilk evreleri çok tatlıydı...
İlk heyecan....
İlk bakış....
Midede hissedilen ilk kıpırtılar....
Beklemek...
Özlemek....
İstemek.......

Yaşım ilerledikçe o güzel anların hafızamdan silinmesinden korkuyordum.

Aynı günün akşamında Zafer ile pencerenin önünde ki tekli koltuklara kurulup çaylarımızı yudumlarken gökyüzünü süsleyen yıldızları seyre dalmıştık.

İkimizin de kalbine saplanmış hasreti kaç zaman yerinden sökmeye yetecekti.......

Bebeğimin sağlığını düşünerek stresten kurtulmak için telefonumu alıp sosyal medya gezintisi yaparak düşüncelerimi dağıtmak istedim.

Ekranda beliren bildirim de bana gelen takip isteğinin karşısında yazan isim Elmas KARA!!!!!

Ben de aptallık ki, kendi ismimle hesap açmıştım. Yazmışım açık açık Zuhal YAVUZER diye. Tabi ki beni bulmak zor olmazdı.

İsteğini kabul etmedim ama profiline baktım. İstek gönderdiğine göre görmemi istediği birşeyler vardı.

Bakmaz olaydım....
İnternetim kesilseydi, telefona yıldırım düşseydi de görmeseydim.....

Kocamın resmini paylaşmış ( çok özledim o ayrı)
Yer bildirimi Antalya!!!
Altına yazdığı cümle " Gezinin en güzel yanı"

Kocamın resmini paylaşmış ( çok özledim o ayrı)Yer bildirimi Antalya!!!Altına yazdığı cümle " Gezinin en güzel yanı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resme bakıp kaldım.
Normal şartlarda oraya gidip atom bombası gibi düşerdim başlarına ama halim malum. Belki de saatlerce oturup ağlardım ama ağlamak bile gelmedi içimden. Tükendim, yoruldum, içime dokunmadı mı bilmiyorum....

İçimi derince çekip resme bakmaya devam ettim. Zafer anlamış olacak ki elimden sertçe telefonu alıp ekrana baktı.

"Çüş..... oha ..... Bu ne lan!" gibi şaşkınlık ifadelerini sıraladı. Canım yanıyor olsa da tek damla yaş düşmedi gözümden. Sessiz sakin duruşum Zafer'i telaşlandırdı. Telefonu kapatıp koltuğa fırlattı ve karşıma geçti.

ESMER RÜYA   (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin