Hale'den,
Aradan geçen uzun zamandan sonra nihayet evime dönüyordum. Aileme, arkadaşlarıma, sevdiklerime kavuşacaktım. Uçağın iniş anonsu yapılırken açtığım kemerimi tekrar taktım ve heyecandan hızla atan kalbime bir söz geçirmeye çalıştım. Asal'ı iki buçuk ay sonra ilk defa görecektim. Masal'la her gün konuşmamıza rağmen onu çok özlemiştim ve en önemlisi yakında doğacak olan kardeşime kavuşacaktım.
En erken akşam saatine bir bilet bulabildiğim için geç bir saatteydik. Uçak birkaç dakika önce iniş yapmıştı ve şimdi sırayla uçaktan iniyorduk. Havaalanına girdiğimde hemen valizimi aldım ve çıkışa doğru heyecanla yürümeye başladım. Gittiğim yaz kampı hayatımda birkaç değişiklik yapmama vesile olmuştu. Bunlardan bir tanesi omzuma kadar kestirdiğim saçlarımdı. Bir taksi bulabilmek için dışarı çıktığımda tenime çarpan rüzgar ile gülümsedim. Nerede olursam olayım sanırım yaşadığım şehri hep özleyecektim. Gözlerimin önüne düşen saçlarımı ellerimle geriye attığımda birkaç metre önümde duran taksiyi fark ettim. Taksiye doğru ilerlerken uçak dolayısıyla kapattığım telefonumu açtım. Birkaç saniye sonra Masal'dan bir mesaj geldi. Ben uçaktayken yollamıştı. Beni özlediğini ve herkesin onlarda toplandığı bir akşamda benim de orada olmamı istediğini yazmıştı. Gülümseyerek cevap yazmadan ekranı kapattım. Herkesin teyzemlerde olması işime geliyordu. Adresi verdiğimde arkama yaslanarak camı açtım ve rüzgarın saçlarıma çarpmasına izin verdim.
"Hanımefendi, geldik."
Kapadığım gözlerimi araladığımda tanıdık evi gördüm. Herkesi ne kadar da özlemiştim. Cüzdanımdan taksiciye para verdim ve taksiden indim. Korumalar valizimi indirmişti. Valizimi alarak kapıya doğru ilerledim. Acaba Asal neredeydi? Görüşmediğimiz bu uzunca sürede ne yapmıştı? Aklımı kemiren sorulardan kurtulmak için başımı hafifçe iki yana salladım ve zile bastım. İçeriden gelen gürültü sesleri eskiden birlikte geçirdiğimiz zamanları canlandırmıştı zihnimde. Kapı açıldığında karşımda duran Gece'ye bir gülümseme yolladım ve şaşkınlığını atlatması için ona sarıldım. Hala bir tepki vermiyor oluşu beni birazcık endişelendirse de "Hale abla!" diyerek kollarını bedenime sardığında rahatladım. Gece'nin ardında beliren diğer dört şaşkın suratla göz öze geldiğimde bir kahkaha kaçtı dudaklarımın arasından. Kollarımı Gece'den ayırıp diğerlerine de sarıldığımda içeriden Cansu teyzemin sesini duydum ve içeri geçmem gerektiğini fark ettim. Valizimi kapının kenarına bırakıp salona doğru ilerlerken kalbim çok hızlı atıyordu. Derin bir nefes alarak bir adım attığımda beni ilk fark eden Masal oldu. Ona gülümsediğimde çığlık atarak üzerime koşmaya başladı. Çığlığıyla birlikte herkes yavaşça bana dönerken hepsine gülümsedim. Masal'ın kollarını sırtımda hissettiğimde özlemle kollarımı ona doladım. Onu çok özlemiştim.
"Ne dilediğine dikkat etmelisin," diyerek gülümserken Elif teyzeme ve amcama baktım. Elif teyzemin gülümseyişi ve amcama imalı bakışları gözümden kaçmazken salondaki herkes kıkırdamaya başladı. Masal'dan ayrıldığımda anneme ilerlemeye başladım. Göz göze geldiğimizde dolu gözlerini görünce boğazımda bir yanma hissettim. Birazdan ağlamaya başlayacaktım. "Kızım..." Dayanamayıp anneme doğru koştuğumda huzur dolu kollarına atıldım ve birlikte kalktığı koltuğa düştük. "Seni çok özledim." Kollarımı biraz daha sararken "Ben de..." diye mırıldandım. Babamın kollarını sırtımda hissederken dışarıdan bakan biri için mutlu bir aile tablosu oluşturduğumuza emindim. Annemden ayrıldığımda gözlerim ilk olarak kocaman olan karnına ilişti.
"Küçük beyimiz nasıl?"
"Senin gelmenle daha iyi oldu."
Bir kardeşim olduğu gerçeğine bazen hala inanamıyordum. Ellerimi birazcık yukarı kaldırdığımda bunu yapmaktan vazgeçtim ve kaldırdığım yere geri indirdim. Onun orada olduğunu biliyordum ancak ona dokunmak... Annem elimi kaldırdığımı fark etmiş olmalıydı ki elimi tuttu ve bana baktı. Ona baktığımda ne yapmak istediğimi anlamıştı. Ellerimizi karnına koyduğunda avucumda minik bir dokunuş hissettim. Hissettiğim o garip duyguyu tanımlayamıyordum. Başımı hızla kaldırdığımda annemin gülümseyen yüzüyle karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkı | Hasal
RomanceTuğçe Aksal'ın şu an yayımlamakta olduğu Veliahtlar hikayesindeki Hale ve Asal karakteri için yazılan ve içerisinde birbirinden bağımsız hayal etlerin bulunduğu bir fan kitabıdır. •İzin almadan, etiketlemeden ya da haber vermeden paylaşmayın, al...