BOŞ APARTMAN

1.2K 210 117
                                    

*Arkadaslar bu benim ilk kitabım. O yüzden anlayışlı olmanızı istiyorum ve oylayıp yorum yaparsanız cok mutlu olurum. Olumsuz yorumlarada açığım. Iyi okumalar :)*

Benim adım Rafel. 20 yaşında ince fiziğe sahip sarışın bir kızım. Belime dökülen sarı saçlarım herkesin ilgisini çeker ama bakımı cok zor olduğudan ne yazıkki benim çokda hoşuma gitmez.
Buraya kız arkadaşım Alice ile üniverste için geldik. Alice esmer bi kız. Esmer kızları avantajlı olarak gördüğüm için hep esmer olmak istedim. Alice güzel kız onu her zaman beğenmişimdir. Tarzı herkesten çok farklı. Ben spor giyinirim sinemaya bile atlet ve taytla gidebilirim ama o her zaman giyimine özenir. Hatta ev bakmaya bile uzun tisort ve siyah tayt giyip geldim. O uzun kıyafetleri kendi kafasınca keser ve kendine yeni moda ikonu yaratır. Bu yüzden Alice'ye çok özenirim. Ama o benim kadar cesur değil. Ben korku filmleri izlerim, korku hikayeleri okurum, karanlikta kalabilirim ama Alice'ye dünyaları verseniz bunların hiçbirini yapmaz duygusal olduğu için en ufak korkusunda ağlar.

Neyse öğrenci olduğumuz için ucuz bir daireye ihtiyacımız var. Bu yüzden arayışlara geçip ucuz bir daire bulduk. Fakat koskocaman apartmanda sadece biz oturacaktık ve bu bizi biraz ürkütüyordu. Dışı sarmaşıklarla sarılmış eski ve dışardan bakılınca korku filmlerini anımsatan bir apartmandı. Iceriye girdik. Duvarları kahverengi ve dışarısı gibi çok bakımsız görünüyordu. Sarı sensörlü lambaları çalışıyordu fakat görünüşe bakılırsa eski asansör çalışmıyor gibiydi. Zaten bize asansör lazım değildi çünkü apartman girişinde oturacaktık. Pek meraklı değildik ama başka ucuz ev olmadığından mecburen burda oturmamız gerekiyordu.
Öğrenci olduğumuz için fazla eşyamız yoktu o yüzden taşınmamız çok kolay oldu. Temizlik işlerine hic bakmadan ikimize bir kahve yaptım.
R:" Evimiz çok güzel degilmi Alice"
Alice kahvesinden bir yudum alıp huzurla
A:" Ben buraya bayıldım Raf"
Alice bana Raf der. Bu onun her zaman sebepsizce hoşuna gitmiştir.
R:"Yarın okula gidicez dönüşte temizlik varrr"
diyip yattım.
Gerçekten evin temizliğe ihtiyacı vardı. Zaten giriş kat olduğu için evde baya rutubet oluşmuştu. Duvarların sarımsı bir rengi vardı. Kapılar çok kirli duruyordu. Yerleri halıları sermeden biraz olsun temizlemiştik ama tabi bir silme ile olacak gibi değildi bunlari düşünürken uykuya dalivermiştim.

Gözlerimi açtım. Yatak gibi sert bi cismin üstünde yatıyordum ama bunun yatak olamadığına emindim çünkü sertliğini iliklerime kadar hissetmiştim. Etrafa bakındım etrafı sarı loş bi ışık aydınlatıyordu. Kalkmaya çalıştım ama ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı. Çok korkuyordum. Bağırmaya çalıştım ama sesim çıkmıyordu. Sesimin çıkması için çırpınıyordum. Aniden karşımda simsiyah iki varlık çıktı onları gördüğümde gözlerim kapanmaya başladığı için kim olduklarını görememiştim.

Kalktıgımda saat 8'di daha okula bir buçuk saat vardı. Gördüğüm rüyanın etkisinde kalmıştım şöyle son bir kez etrafa bakıp kafamı tekrar yastığıma koydum yatmak istedim ama aklıma saçma sapan seyler takıldı. Neden koskoca apartmanda kimse yoktu. Bu beni gerçekten rahatsız ediyordu. Ilk günden bu kadar korkmamalıyım diye düşünürken kafama bir yastık yedim. Alice karşımda gülüyordu. Yastığı geri firlattım ama canım hiç savaş yapmak istemiyordu. Alice'ye düşündüğüm şeylerden bahsettim. Ama o çok umursamaz olduğu için takmadi bile. Kalktım tost yapıp okula gidene kadar onu yedik. Daha ilk günden okul çok sıkıcıydı . Alice ile okulumuz aynıydı ama sınıflarımız farklıydı. O mimarlık okuyordu ben sağlık. Hedefim hemşire olmaktı. Tabi okul bitene kadar sıkılmaktan ölmezsem. Nihayet ders bitti. Birkaç kişiyle tanışmıştım isimleri Lisa ve Ron' du. Ikiside çok canayakındılar. Lisa'nın kısa kızıl saçları ve ona çok yakışan çilleri vardı. Ron benim gibi sarışın bi çocuktu saçları erkeklere göre birazcık daha uzundu ama bu ona yakışıyordu.
Onları evimize davet edip okuldan ayrıldık. Ertesi gün bi cafede oturmak için sözleşip evlerimize gittik tabi başımıza neler geleceğini bilememiştik.

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin