2

602 189 25
                                    

Sabah erkenden kalktık temizlik yapmamız gerekiyordu. Alice kahvaltı hazırladı bende o sırada temizlik malzemelerini getirdim. Kahvaltımızı gülerek şakalaşarak yaptık. Ben temizliğe salondan, Alice'de odamızdan başlamıştı. Salonumuzda tane lacivert L koltuk ona uyumlu lacivert fon perdemiz vardi. Halılarımız etrafa uysun diye gri seçtik. Halımız küçük olduğundan toplayıp hemen altını sildim arkadaşlarla randevumuz olduğundan acele ediyordum. Koltuğun arkasını silerken parkenin aralık olduğunu fark ettim parkeden elimi soktuğumda elime bi kâğıt geldi. Kağıdı açtım içinde "yardim edin" yazıyordu. Ağzım açık kalmıştı acaba bunu kim yazdi diye düşünürken Alice geldi.
A:"Hadi Raf geç kalıyoruz"
Kağıdı cebime koydum.
R:" Tamam geliyorum"
Tişört ve pantalon giydim saçlarımi dağınık bi topuz yapip hazırlandım. Alice mini etek ve üstüne atlet giydu ikimizde spor ayakkabılarımızı giyip bulusma yerine gittikk. Arkadaşlarla buluştuk. Nereden geldiğimizi nerde oturduğumuzu sordular. Bu semtte boş bir apartmanda oturduğumuzu söyledim.
L:" Evin dışı eski sanki filmlerdeki gibi büs büyük mü?
R:" Evet daha önce gördünüz mü o evi?"
Lisa yutkundu, gözleri doldu. Alice beni dürttü 'buna ne oldu' der gibi baktı. Bilmem anlamında işaret yaptım.
R:" Lisa iyi misin canım "
Ron:" Tamam Lisa hadi gidelim işlerimiz var zaten"
Lisa hiç kıpırdamıyordu. O ev hakkında birşeyler bildiğini anlamıştım.
R:" o ev hakkında ne biliyorsun "
Ron:" Gidelim dedim Lisa"
Lisa hâlâ kıpırdamıyordu. Ev hakkında bilgi almadan onu göndermeyecektim.
R:" Bana o ev hakkında bilgi vermeden hiçbir yere gidemezsiniz! Hemen anlat Lisa"
Lisa ağlayacak gibiydi. Sesi titreyerek konuşmaya başladı.
L:" O apartmanda şizofren bi çift oturuyormuş. Çocukları olmamış bu durum onları çok rahatsız etmiş. Bir gün çocuk sahibi olmak için...."
Ron:" Hadi burdan gidiyoruz"
Ron Lisa'nın kolundan tuttu ve uzaklaştılar.
R:" Hey gitmeyin ne oldu o apartmanda Lisaa!"

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin