4

502 166 37
                                    

#bu bölüm diğerlerine göre daha kısa oldu bölüm uzunluğu hakkında ve kitap hakkında fikirlerinizi yazabilirsiniz. Oy verirseniz çok mutlu olurum#

Saat 1 olmuştu. Ben tüm olanları düşünürken bir yerlerden çığlık sesleri gelmeye başladı. Korkmaya başlamıştım ama sesin nereden  geldiğini merak da ediyordum. Acaba çıkıp baksam mı derken Alice ağlayarak yanıma geldi.
A: "Şu lanet yerden gidelim Raf, lütfen"
R:"Aklını mı kaçırdın sen gidecek hiçbir yerimiz yok Alice. Korkma ve sesin kesilmesini bekle"
Alice'ye göstermemeye çalışıyordum fakat bende hâlâ çok korkuyordum. Saatlerce sesin kesilmesini bekledik. Ve saat 3 buçuk olmuştu, ses anca kesildi.
A:" Tekrar gelirler mi Raf gerçekten korkuyorum"
R:"Bilmiyorum neyse yatalım fazla düşünme bunları belki biri bizimle oyun oynuyordur"
A:"Ne oyunu Raf internettekileri okumadin mı? Bu ev lanetli"
R:" Saçmalama Alice ben bu şeyi her neyse bulmak istiyorum, kim bizimle oynuyormuş merak ettim"
Kalktım mutfağa doğru giderken giriş kapısının önünden bir karaltı geçtiğini fark ettim.
R:"Hey Alice bunu gördün mü?"
Dedim kısık bir şekilde. Alice bana neyi der gibi baktı.
R:" kapının önünden bir karaltı geçti "
A:" Korkutma beni Raff"
R:" Hayır korkutmuyorum bi karaltı geçtiğine eminim "
Alice'nin ağlayışı ikiye katlandı onu sakinleştirmek için birşeyler söyledim ama ne kadar tatmin olmuştur orası meçhul.
R:" Yada bilmiyorum yanlış görmüş de olabilirim. Biliyorsun Alice bugün yorgunum ve kafam hiç yerinde değil. Hadi yatalım gerçekten uykum geldi yarın okul var"
Alice'yi zorda olsa uyumaya ikna ettim. Bende yattım komidinin üstündeki bardağı aldım ve bir bardak su içecektim ki birden kapıya vurmaya başladılar...

Not: kısa bölümler olduğunda bir günde iki bölüm yayımlayacağım. Iyi okumalar umarım beğenirsiniz...

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin