Uzun biiir aradan sonra yine ben ve yine yeni bölüm :) Birkaç nedenden dolayi yazamadim ama artik insallah aksatmayip her hafta yeni bolum yayinlamaya calisacagim. Umarim begenirsinizzz. ♡
Asansör sarsılıyordu fakat aşağı inemiyorduk. Sanırım çok şanslıydım ve asansörümüz bozulmuştu. Alice sinirlenerek kapıya tekme attı tekrar saçımdan tutarak merdivene doğru sürüklemeye devam etti. Tabi ben durur muyum tekrar tekrar bastım çığlığı. O sırada bir ses duydum.
:"Hey kim var orda, ne oluyor?"
Galiba hayatımda bir ses duyduğuma hiç bu kadar sevinmemiştim.
R:" Yardım edin bodruma inen merdivendeyim"
Aslında bu ses çok tanıdık gelmişti kulağıma ama o an onu düşünemiyordum.Benim bağırmamla Alice beni orda öylece bırakıp bodruma kaçtı. Ayak sesleri yaklaşıyordu. Kafamı yukarı çevirdiğimde kızıl kafalı birini gördüm. Dahada yaklaştığında bana seslenen kişinin Lisa olduğunu fark ettim.
L: " Rafel ne oldu sana böyle? Seni bu hale kim getirdi? "
R:" Beni burdan kaldırmazsan hiçbir şey anlatamadan ölüp gidicem Lisa"
L:" A pardon. T-tamam seni kaldırayım"
Lisa beni kollarımdan tuttu. Beni kaldırırken kafamın içinde bir iş makinası varmış gibi hissettim. Zorda olsa evi gösterdim ve içeri girdik.
Kurtarıcım Lisa bize birer kahve yaptı. Ben o sırada ayaklarımı kanepeye uzattım ve olanları idrak etmeye çalıştım fakat nafile. Tüm bunları düşünürken elime içinde mis gibi kahve kokan bir büyük fincanın tutuşturulduğunu fark ettim. Evet buna o kadar ihtiyacım vardı ki anlatamam.L:" Evet seni dinliyorum Rafel. Ama önce birkaç sorum var. Bir; Alice nerde, iki; senin o merdivende ne işin vardı o halde?
Zaten başım ağrıyordu şimdide korktuğum başıma gelmişti. Eveet başlıyoruz.100 okunma oldugunda yeni bolum gelecektir. Bilginize ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)
Hororiki üniversiteli kızın tek ve son hataları bu boş apartmana taşınmak oldu.....