11

239 33 28
                                    

Olayları anlatmaya başladım. Lisa beni pür dikkat dinliyordu fakat şunu fark ettim bana hiç soru sormadı. Oysaki benim tanıdığım Lisa soru sormadan asla durmazdı. Konuşmamı bitirdiğimde Lisa'nın yaptığı tek şey biten kahvesinin yenisini yapmak oldu. Şaşkınlıkla onu izliyordum düşünmeye başladım ya insan hiç olmazsa şaşırmaz mı diye.

L:"Ihım ıhım. Demek Alice siyah birşey oldu."
Ne kadarda zeki bir kız diye düşünmeyi ihmal etmedim tabikide.
R:" Evet öyle"

Kahvesinden bir yudum daha aldı. Yüzüme öyle odaklandıki birden oda Alice gibi olacakmış diye düşündüm. Ela gözleri gözlerimi oyacakmış gibi bakıyordu. Aniden kalktı, camdan dışarı baktı.

L:" Hatırlıyor musun size burda oturan bir çiftten bahsetmiştim. Hatta bahsedememiştim."
R:" E-evet"
Lisa fon perdeleri kapattı. Aniden yanıma geldi ve oturdu.
L:" Bak Rafel o gün anlatamadım ama sana herşeyi şimdi anlatacağım."
İçimi nasıl bir korku saldı anlatamam.
R:" Seni dinliyorum."
L:" Çocukları olmayan şizofren çift bi.."
Lisa'nın sözü yarıda kesilmişti. O an elektirikler gidip gelmeye başladı. Telaşla etrafa bakınıyorduk o anda tahmin edemeyeceğiniz şiddet ve tizlikte cirlama sesi  duyduk. Elektirikler tamamen kesildiğinde birbirimize sarılıp ağlamaya başladık. Cırlama sesi kulaklarımıza işlemişti. Tam kaçmaya yeltenirken üstümüze eşyalar fırlatilmaya başlandı. Tabak, bardak, kumanda derken kafama yediğim sert  bir darbeyle en son kulağımda ki cırlamayı ve gözümün kararmasını hatırlayabiliyorum.

Arkadaslar gec bolum icin cok uzgunum ama netimde sorunlar oldugu icin bir turlu yukleyemedim kusura bakmayin 🙁  umarim begenirsiniz iyi okumalar ❤ bu arada uzun arayi telafi etmek icin iki gun icinde diger bolumude yuklemeyi dusunuyorumm 😊
Birde bolumleri kisa yaziyorum bu durum hosunuza gitmiyorsa benimle paylasirsaniz mutlu olurum arkadaslar:)

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin