6

465 155 19
                                    

*Geç oldu ama umarım beğenirsiniz. Okunma sayısına göre yeni bölüm paylaşıcam arkadaşlarr. Iyi okumalar :) *

Sessizce çekmeceli masanın altına saklanıp ağlamaya başladım. Gerçekten çok korkuyordum. Ayaklarımı karnımın içine doğru çektim, gözlerimi kapadım. Açtığımda karşımda iki tane simsiyah bacak vardı. Bunlar hiç de insan bacağına benzemiyordu. Korkum ikiye katlandı. Elimle ağzımı kapayarak dahada ağlamaya başladım. Tekrar çığlık sesleri gelmeye başladı. Sanki kulaklarım parçalanacak gibiydi. Siyah şey aşağı eğildi. Anlaşılan sadece bacakları değil heryeri siyahtı. Bu yüzden ona siyah şey ismini verdim.

Vücudu çok tuhaf, simsiyahtı. Çığlık atarak elini bana uzattı ve beni tuttuğu gibi yukarı kaldırdı. Hıçkırarak ağlamaya ve bağırmaya başladım. Kollarımdan sıkıca tutup sarsıyor ve çığlık atmaya devam ediyordu. Gözlerimi kapattım, artık kulaklarımıda neredeyse hissetmiyordum ve gücüm gittikçe tükenmeye başlıyordu.

Gözlerim hala kapalıydı onun yüzünü görmek istemiyordum ve açtığımda karşımdakini görmemle şok oldum. Karşımda Alice beni kollarımdan tutmuş 'Raf kendine gel' diye bağırıyordu. Gözlerimi tekrar kapatıp açtım Alice hâlâ karşımdaydı.

A:" Raf ne oluyor sana. Deminden beri sana çağırıyorum, gelmeyince merak edip buraya indim. Seni masanın altından kaldırdım ama ağlayarak bağırmaya başladın. Neler oluyor? Iyi misin?"

Duyduklarımla tekrar şok oldum. Ama beni kaldıran kişinin Alice ile alakası bile yoktu hatta o insan bile değildi. Aklımı yitirecek gibiydim. Gerçekten neler oluyor bana böyle?
Alice'nin sarsmasıyla kendime geldim.

A:" Hey kime diyorumm? "
B:" B-ben iyiyim Alice. Sadece korktuğum için biraz fazla tepki vermiş olabilirim. "
A:" Tamam neyse. Gidelim şuradan, burası nasıl bir yermiş böle. Işkence yeri gibi... Tüylerim ürperdi resmen. Zaten buraya kadar nasıl geldim anlatamam."
R:" Şu çekmecelere baksak ya. Belki burasıyla ilgili birşeyler buluruz. "
Alice oflayarak ilk çekmeceyi açtı. Umursamaz bi şekilde
A:" Al burda bi fotoğraf var belki işine yarar"
Fotoğrafı elime aldım dikkatlice inceledim.
R:" Hey bunlar evin şizofren çifti olmali"

Dememle en şiddetli çığlık sesleri yükselmeye başladı. Sanki iki kişi olabildiğince çığlık atıyordu. Kulaklarımızı kapayarak koşmaya başladık. Merdivene koştuk ama yerinde bulamadık. Sanki oraya hiç merdiven yapılmamış gibiydi. Neler oluyor bu apartmanda?

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin