3

548 185 45
                                    

Karnımız çok acıkmıştı. Apartman hakkında araştırma yapmamiz gerekiyordu. Bi cafeye gittik yemeklerimizi yerken bir yandan internetten bizim apartmana bakıyordum. Bir haber buldum. Haberde  25 sene önce bi evli çiftin o evde öldükleri ama cesetlerinin hâlâ bulunamadığı yazıyordu. Ve her gece o evden çığlık seslerinin geldiği söylentisi dolaşıyormuş. Oysaki biz dün gece hiç ses duymamıştık. Yazının altında bir şey daha yazıyordu. O evde üç akraba çift daha oturuyormuş ve kimse onlardan bir daha haber alamamış. Ama  Lisa'nın bahsettiği gibi çiftin çocuk sahibi olamadıkları yazmıyordu. Koskoca haberlerin bilemediği bilgiyi bu kız nerden bilebiliyordu?

 Korkuyla evimize gittik. Tüm gece hiç uyumamaya karar verdik. Yorulmuştum bu yüzden daha yeni temizlediğimiz banyomuza girdim. Farkinda olmadan aralıksız 2 saat boyunca banyo yapmıştım. Çıktığımda her yer buhar olmuştu aynaya döndüm ve gördüğüm şeyle şok oldum. Aynada dünki kâğıttaki gibi 'yardım edin!' yazıyordu. Vücuduma havlu sarıp koşarak Alice'yi çağırdım.
R:" Alice banyodaki aynada 'yardım edin' yazıyor. Bunu sen mi yazdın?
Bilgisayarla oynayan Alice şaşırmış bir şekilde bana baktı ve yerinden fırlayarak
A:" Ne saçmalıyorsun Raf ben yerimden bile kalkmadım.
Ikimiz koşarak banyoya gittik. Gördüğümle tekrar şok oldum. Bu sefer aynada sadece buğu vardı. Yazı hiç yazılamamıştı bile. Alice eliyle buğuyu sildi.
A:" Dalga geçmenin sırası değil Raf gerçekten!"
Deyip gitti. Ben hiçbirşey söyleyememiştim. Ama o yazının orda olduğuna adım gibi emindim. Çünkü ben gerçekten dikkatli bi kızdım.
R:" Hey ben dün bi kâğıt buldum ve o kağıtta da aynısı yazıyordu."
Deyip odadan kağıdı getirdim ve Alice'ye gösterdim. Alice kağıdı açtı ve sinirle
A:" Korkutmaya falan mı çalışıyorsun Raf, şaka yapıyorsan bu hiç komik değil."
Ağzım açık bi şekilde kağıdı aldım ve içinde hiçbir şey yazmıyordu. Kafayı yiyecektim bana gözükenler neden Alice'ye gözükmüyordu? Biri beni delirtmeye mi çalışıyordu?

APARTMANDAKİLER (ŞİZOFREN ÇİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin