Łóżko

13K 581 29
                                    

Budząc się, czułam malutkie iskierki, przelatujące przez moje plecy, aż po stopy. Od razu wiedziałam, że za mną leży mój przeznaczony. Mężczyzna, gdy zauważył, że już nie śpię, odwrócił mnie w swoim kierunku i złożył szybki, aczkolwiek delikatny pocałunek na moich ustach, które wygięły się w uśmiechu.

- Jakie plany na dziś?- zapytałam, na co mężczyzna udał zamyślenie.

- Może spędzimy dzisiejszy dzień w łóżku i będziemy sobie nawzajem zadawać pytania, na które oboje będziemy odpowiadać?

- Okej, ale ja zaczynam. Hmm ile masz lat?- zapytałam, ponieważ tylko nieliczne wilkołaki wiedziały cokolwiek o nim.

- Cóż aż taki stary nie jestem - zaśmiał się - W lipcu będę obchodzić 21 urodziny, a Ty Słoneczko?

- Myślałam, że jesteś starszy. Ja urodziny mam za tydzień 20 czerwca, będę mieć 19 - powiedziałam, a w jego oczach rozbłysły tajemnicze iskierki, inne od tych, które widzę zazwyczaj.

- To dobry moment na sparowanie i założenie rodziny - powiedział, a ja pokryłam się rumieńcem, lecz zignorowałam jego komentarz.

- Co Ci się we mnie podoba? - zapytałam.

- Wszystko. Twoje oczy, w których pojawiają się iskierki kiedy na mnie patrzysz. Twoje usta, które mógłbym całować cały czas. Twój charakter, choć jeszcze za dobrze go nie znam, ale przeczuwam, że potrafisz dać popalić - zaśmiał się - ale chyba najbardziej, Twoja szyja. Mój znak na niej, który wciąż przypomina mi, że jesteś Moja i nikt mi Cię nie odbierze - powiedział i wpił się w moje usta, przy okazji łapiąc mnie za biodra i sadowiąc na swoich udach. Oplotłam nogami jego tors i tak siedzieliśmy, co chwilę się całując i zapominając o otaczającym nas świecie..

_______________________________
Wiem, że rozdziały są krótkie, ale moim zdaniem, lepsze krótkie i częściej niż długie i rzadko. Komentarze i gwiazdki jak zwykle mile widziane :D  Piszcie swoje odczucia odnośnie książki, bohaterów, czy wam się podoba, może coś zmienić? Każdy komentarz czy też  sugestię czytam i biorę sobie do serca, także byłabym wdzięczna, za takowe :DD
Tymczasem do zobaczenia w kolejnym. Trzymajcie się i paaa! :)

Słoneczko (ZAWIESZONA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz