LUHAN Hayal Et

746 13 5
                                    

İki yıl önce Koreye ailenin işi nedeniyle gittiniz. Sende bu yüzden orada eğitimine devam ediyorsun. Okuldaki arkadaşların seni seviyor ve değer veriyor. Birlikte zaman geçirmeyi seviyorsun. Çünkü aradan iki yıl geçti ve sende onlara alıştın. Türkiyedeki arkadaşlarını özlüyorsun ama herkesin hayatında değişiklikler olabilir diye düşünerek kendini üzmüyorsun.

Senin gittiğin okulda ünlülerin veya ünlü olacaklarında olduğunu ögrenirsin. Lisede kim ünlü olur diye düşünmeden edemezsin.

Sen sabah kalkarsın üzerini giyer, kahvaltını yapar ve okula gitmek için evden çıkarsın. Seni almaya gelecek olan servisi beklemeya başlarsın. Servisin geldiğinde herkese günaydın der ve boş olan koltuklardan birine oturursun. Park Hyo Shin'in şarkılarından dinlersin yol boyunca.

Okula geldiğinde içeri girip müdürün odasını aramaya başlarsın. Sen ararken okuldaki herkes sanaa bakar çünkü onlara göre farklısındır. Merdivenlerden çıktığın an bir grup erkek öğrençiyle karşılaşırsın. Tiplerine baktığın an okulun çete gruplarından olduğunu anlarsın. Onları görmezden gelerek yoluna devam edeceğin sırada önüne pembe saçlı birisi geçer.

"Nereye gidiyorsun "

"Bu okulda yeniyim. Müdürün odasını arıyordum ama soytarılarla karşılaşacağımı bilmiyordum "

"Laflarına dikkat et, yeni olduğun beni tanımadığından belli."

"İstersen okulun sahibi ol,dikkat etmezsem nolur ?"

Senin kolunu tutar ve "şimdi seni... "Lafını bitirmeden müdür gelir ve Luhanı geri iter.

"Daha ilk günden kavga etmeye başladın demek. Geçen yıl disiplin cezan nedeniyle sınıf tekrarı yapıyorsun. Anlaşılan akıllanmadın."

O arada sen araya girersin " merhaba efendim ben yeni öğrenciyim ve hangi sınıfta olduğumu bilmiyorum" dersin.
          Senin bu söylediğinle birlikte müdürün odasına gidersin ve sınıfını öğrenirsin.
Merdivenlerden tekrar çıkarsın ve sınıfını bulur içeri girersin.
         Sınıftaki kişilere bakarsın ve o pembe saçlı çocuğu görürsün. Nasıl bir şansın olduğunu düşünürken sınıfa öğretmen gelir ve kendini tanıtırsın. Öğretmen boşbir yere geçip oturmanı söyler. Luhan öğretmeni duyduğunda yanındaki çocuğu kaldırır ve önlerde bir yere geçmesini söyler. Sen tam ön masalardan birisine oturmak için ilerlerken birisi gelir ve hemen oturur. Sen ne olduğunu anlamadan çaocuk sana
"Arkada boş yer var oraya otur" der. Sen arkaya baktığında o pembe saçlı adı hala bilmediğin çocuğun yanının boş olduğunu ve anlamsız bir şekilde sırıttığını görürsün. Gidip yanına oturursun.

Sana "sabahki olayı unuttum sanma" der.

"Unutmazsan ne olur derslerde benimle konuşup ders dinlememe engelmi olacaksın " dersin.

         Öğretmen ders anlatmaya başlamıştır siz konuşurken. Sizin konuşmanızden rahatsız olur ve sizi uyarır. Ders matematik olduğu için Luhan dinlemez ve ders boyu uyur. Sende dersi dinlersin. Tenefüs olduğunda sen okulu gezmek için dışarı çıkarsın. Giriş kata geldiğinde arkanda bir kalabalık görürsün, dikkatli baktığında içlerinde o pembe saçlı çocuğun olduğunu görürsün. Umursamadan bahçeye çıkarsın. Onlarda peşinden gelirler. Bir anda herkesin sana baktığını görürsün ve senin hakkında konuştuklarını anlarsın. İçinden " neden benim hakkımda konuşsunlarki "diye düşünürken arkandaki kalabalığın yavaş yavaş dağıldığını fark edersin. Ama pembe saçlı çocuk hala senin arkandan geliyordur.

Önlerinden geçtiğin birkaç kiz kendi aralarında konuşurken duyarsın " Luhan bu kızı niye takip ediyorki" " peşinde o kadar kız varken o onun peşinde gidiyor " gibi şeyler konuşuyorlardı.

O an adının Luhan olduğunu öğrenirsin. Bahçede bir ağacın altına geçip oturursun. Luhanda senin yanına gelip oturur.
"Beni takip etmeyi bırak. " dersin
"Neden rahatsızmı oldun? "
"Evet herkes bizim hakkımızda konuşuyor ve bu hiçte hoş bir şey değil . " dersin.
Luhan etrafına bakar ve herkesin onları izlediğini görür. Senin haklı olduğunu düşünerek yanından kalkar ve hiç bir şey söylemeden içeri girer. Hemen ardından zil çalar ve sende içeri girersin.

Sınıfa doğru giderken Luhanın yanında bir çok kız olduğunu görürsün. Luhana bakatak önünden gecersin. Luhanda sana bakıyordur. Sen yoluna devam ederken Luhan'ında peşinden geldiğini görürsün.
" noldu niye öyle baktın bana?" diye sana sorar.
" hiç arkadaşın olmadığını düşünmüştüm ama baya bir arkadaşın varmış ve herkes seni tanıyor" dersin.
" onlar arkadaşım değiller, sadece benimle konuşmaya çalışıyorlar, arkadaşım olsalardı şu anda onalrla konuşuyor olurdum." der.

" şu anda benimle konuşuyorsun" dersin
" evet ne varki bunda "
" ama ben senin arkadaşın değilim "
" arkadaşım değilsin öylemi?"
" evet değilim, arkadaş olduğumuzu hiç hatırlamoyorum "
" biz normal bir arkadaş değiliz sıra arkadaşıyız " der.
Siz konuşurken çoktan sınıfa gelmişsinizdir ve içeri aynı anda girarsiniz. Sizi sınıftakiler görümce bahçede olduğu gibi yine kendi aralarında bir konuşma başlar.Sen ilk sınıfa bakarsın sonrada sinirli bir şekilde Luhana. Luhan senin bakışlarını anlar ve sınıfa
" herkes konuşmayı bıraksın eğer bir kişi dahi azını açarsa sonu hiçte iyi olmayacak "
Dediği anda herkes susar. Öğretmen gelir ve ders anlatmaya başlar. Siz dersin tarih olduğunu öğrenince oflayıp başınızı soraya koyarsınız. Bir süre o şekilde dersi dinlemezsiniz. Sınıftaki herkes not alıyordur. Bir ara Luhan'ında bir şeyler yazdığı fark edersin. O derslerde not alıyormuydu diye düşünürken yazdığı kağıdı sana verir. Kağıda baktığında
"Bu gün konuşulanların nedenini biliyorum ve senin rahatsız olmanı istemezdim."
Sen ona anlamaz gözlerle bakarken "nedeni ne ? " diye sende ona yazıp gönderirsin. Luhan kağıdı alıp buruşturur. Sen söylemek istemediğini anlarsın. Okul bitene kadar konuşmazsınız.

Çıkışta sen eve giderken iki kız senin yanına gelir ve "daha ilk günden peşine yapıştın. O sana göre biri değil" der. Sen ne söylemek istediklerini anlamazsın ve onlara boş boş bakmaya başlarsın. Diğer kız sinirlenir ve seni omzunda iter" Luhan' dan uzak dur. Sen dengeni kaybedip kaldırıma oturursun neler olduğunu anlamaya çalışırken Luhan gelir. Luhan'ın geldiğini gören kızlar ondan korkarlar ve giderler.
"İyimisin ? Bir şey yaptılarmı ? " diye sorar
"Hayır iyiyim sadace senden uzak durmamı istediler. Neden böyle bir şey söyldilerki ?" dersin. Luhan senin elinden tutar ve seni oturduğun yerden kaldırır.
" sen onları boşver. Okuldada sana sataşmaya çalışırlar bu yüzden yanımdan ayrılma" der.
" sen niye geldinki " diye sorunca
" evime gidiyordum seni itip düşürmeye çalıştığını gördüm sıra arkadaşımı kurtarıyım dedim. Senide evine bırakırım." der.
Konuşmadan yola devam edersiniz "Teşekkür ederim. Seni ilk gördüğümde kötü birisi olduğunu düşünmüştüm ama öyle değilmişsin. Artık evine gidebilirsin."
" Galiba iyi birşey söyledin." der ve gülersiniz.
" bu arada evlerimiz yakınmış. İleri sokakta oturuyorum. Sabah 8'de evin önünde olurum sakın beni bekletme " der ve gider. Sen ne olduğunu anlamazsın. Ama Luhanın sana iyi davrandığı kesindi.


HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin