eylultugbaaltuntas'a ithaf edilmiştir.
BoungSun 18 yaşında Busan doğumlu bir kız. Hayali tasarımcı olmaktı ama liseye ilk başladığın da onun sesi keşfedildi. Güney Kore'nin en büyük müzik şirketlerinden birisi BoungSun'u şirkete aldı.
Chan 20 yaşında Seul doğumlu bir erkek. Ailesi onun avukat olmasını istiyordu fakat Chen şarkı söylemeyi sevdiği için O'da Güney Kore'nin en büyük müzik şirketlerinin seçmelerine katıldı ve kazandı.
BoungSun 6 aylık bir stajın ardından Mugunghwa adında 5 kişilik bir kız grupla çıkış yaptı.
Chen 1 yıllık stajın ardından EXO adında 12 kişilik erkek grubuyla çıkış yaptı.
*Bu iki grubun çıkış tarihleri neredeyse aynı. Sadece bir kaç hafta var aralarında.-kitap icabı-*
******
Mugunghwa grubu erkenden kalktılar ve menejerleriyle birlikte şirkete vardılar. Şirkete giriş yapacaklarken kalabalık bir erkek grubu da onlarla birlikte girdi şirkete.
Mugunghwa grubunun menejeri kızları zaman kaybetmeden pratik odasına götürdü. Kızlar ilk dans provasını başarıyla yaptılar ama ikinci kere tekrarladılar. Yorgunluktan her biri bir yere kendilerini atarken bir anda yükselen seslerle kendilerine geldiler. Grubun kaptanı olan EunHa daha fazla dayanamadı ve yan taraftaki pratik odasına gitti, peşindende BoungSun.
Bir anda açılan kapıyla odadaki erkekler uğraştıkları işlerini bıraktılar, bir anda odaya gşren iki kızı izlemeye başladılar.
S:Birisinemi bakmıştını ?
EH: Hayır sadece çok grültü yaptığınızı söylemek için gelmiştik.
S: Biz sadece koreagrafiye çalışıyorduk.
BS: Bizde çalışıyorduk ama çok fazla gürültü oluyor.
Chen arka taraftan gülümseyerek konuşan üçlünün yanına geldi.
C: Tamam artık daha dikkatli olacağız. Kalabalık olduğumuz için istemedende çok ses çıkabiliyor.
EunHa EXO grubuyia konuşması bittikten sonra tekrar kendi odalarına döndüler ve dans hareketlerine çalışmaya devam ettiler. Bir süre sonra hem yoruldular hemde acıktılar. Grubun en küçüğü BoungSun olduğu için yakınlardaki bir yemek dükkanına onu gönderdiler.
BoungSun yemekleri aldıktan sonra dükkanın çıkış kapısından çıkarken birisine çarptı ve elindeki yemek kutuları yere döküldü.
C: Ahh çok özür dilerim.
BS: Bende.
C: Şeyyy...sen bu gün bizim pratik odamıza gelen kızın yanındaki kız değilmisin ?
BS: Evet.
C: Ben EXO grubundan Chen.
BS: Bende Mugınghwa grubundan BoungSun. Grubun en küçüğüyüm bu yüzden yemek almaya beni gönderdiler.
C:Ben senin yemek almana yardım ediyim. Hemde bu şekilde özür dilemiş olırum.
BS : Hayır ben kendim halledebilirim.
C: En azından taşımana yardım ediyim. Zaten ufak tefeksin.
BS: Tamam yardım et.
Chen'in yanındaki iki adam Chen ve BoungSun'un yemekleri taşımalarına yardım ettiler ve arabaya bindiler. Şirkete geldiklerindekapıda bekleyen hayranlar hemen onların fotoğraflarını çekmeye başladılar. Korumalar yardımıyla sağlam ve güvenli bir şekilde şirkete girdiler.
C: Al bakalım bunlar sizin yemeğiniz. Tekrar görüşmek üzere.
BS: Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...