Kai İle Hayal Et 12.Bölüm

51 4 4
                                    



11.Bölüm'den Hatırlatma

   HR: Ben Chanyeol'dan korkuyorum. İş yerine geldi bu gün gel konuşalım dedi. Çalışıyorum dedim dinlemedi tuttu kolumdan çekti dışarı. Kai'yle aran bu kadar iyiyken benimle neden böyle diye sordu cevap veremedim ne diyebilirdim ki. Üzerime yürüdü, kollarımdan falan tuttu bağırmaya başladı. Çok korktum neyseki Kai yetişti o anda.

İsmimi söylemesiyle koşarak ona gittim. O kadar çok korktum ki Kai'ye sarılarak o ortamdan uzaklaşmayı diledim. Kai bana karşı o kadar iyi o kadar şevketli ki. Kendimi onun yanında 'özelliklede o an kolları arasında' kendimi güvende hisettim.

Kai ile ilk tanıştığım da ondan nefret ediyordum. Ama şimdi onun yanında huzur buluyor, kendimi güvende hissediyor--

B: Bana bu konudaki duygunun ne olduğunu soracaksın. Bende diyeceğim ki sen Kai'yi seviyorsun başka bir şey değil.


12.Bölüm

HR: Saçma sapan konuşma Baekhyun ! Ne sevmesi ! Uydurma !

B :Uydurmuyorum. Senin duygularına tercüman oluyorum. Hem bana ne bağırıyorsun, benmi dedim git sev diye.

HR: Tamam haklısın. Özür dilerim. Ben aslında kızgın değilim. Sadece korkuyorum ve suçlu hissediyorum kendimi.

B: Korkmak ve suçluluk ? Neden böyle hissediyorsun ?

HR: Çocukluk aşkımı seviyorum ben , başka birisini istemiyorum. Benim sevdiğim kadar oda beni seviyordu. Ben hala onu severken o beni unutmuş olamaz. Tamam doğru bir aralar onu unutmaya çalıştım ama olmadı. Şimdide başka birisine karşı ilgi duyuyorum. Onun hala bana karşı bir şeyler hissettiğine inanıyorken başkasını sevmek suçlu hissettiriyor.

Korkuyorum çünkü onu bu kadar çok sevmişken ve hala seviyorken onu kaybettim. Ya Kai'yi de bu şekilde kaybedersem. Kalbim yine boş kalırsa, ben yanlız kalırsam, duygularım sahipsiz kalırsa ? Ne yaparım ? Zaten zar zor toparlanıyorum ki hala toparlanmış değilim once senenin ardından.

Ve HyeRi'nin gözünden bir kaç göz yaşı düştü. Baekhyun bunu görür görmez hemen arkadaşına sarıldı be başını okşamaya başladı.

B: Şşşşşşşttt... Ağlama. Bu kadar çok mu seviyordun onu ?

HyeRi onaylar biçimde sesler çıkardı

B: Tamam. Bak bende duygusal birisiyim. Ağlayan birisini görünce bende ağlıyorum. Beni ağlatmak istemezsin değilmi ? Sonra gözlerim mahfolur. Sil göz yaşlarını.

Kai'yi çok iyi tanımıyorum ama bu zamana kadar geçen süre içerisinde ben çok sevdim. Davranışları yerinde, galiba biraz zenginlermiş te yani maddi durumları iyiymiş, birde Kai bence sevdiği zaman her şey den çok seven kalbinin tam merkezine onu koyan, her şekilde onu mutlu etmeye çalışan birisi. En azından benim görüşüm bu.

HR: Baekhyun-ah. Bu konuştuklarımız..... Aramızda kalabilirmi ?

B: Elbett. Hem ben senin en iyi ve yakın arkadaşlarından birisi değilmiyim ?

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin