2. Bölüm
Ev arkadaşın Sojin ile birlikte iş aramaya gitmiştin ve büyük bir restaurantta iş buldun. Baban işlerini düzeltene kadar çalışıp sana gerekli olan parayı kazanacaktın. İş bulduğun yerin patronuyla konuştun, bu işi ihtiyacın olduğunu söyledin onlarda seni işe almışlardı. Yarın başlayacaktın. Bu yüzden eve döner dönmez yemek yediniz ve saat çok geç olmadan uyudunuz.
Sabah 7'de uyandın Sojin hala uyuyordu sende yemeği hazırladın. Arkadaşın da uyanınca birlikte yediniz. Seni işe geç kalmamak için erkenden evden çıktın.
Restaurant'a geldiğinde çoktan diğer çalışanlar gelmişti. Hiç vakit kaybetmeden içeri girdin. Dün iş için konuştuğun kişinin müdür olduğunu anladın.
"Günaydın bay Kim "
"Sanada günaydın Hae Jung. Bakıyorum çalışmaya hazırsın.
"Evet efendim"
"İyi çalışacağını düşünüyorum ama doldurman gereken bağzı kağıtlar vardı. Dün onları unutmuşsun, biran önce o kağıtları doldur."
"Peki efendim. Eğer isterseniz şimdi doldurabilirim."
Elindeki dosyadan birkaç kağır çıkardı ve kalemle birlikte sana verdi "al bakalım. Doldurduktan sonra diğer çalışanlara odamı sorarsın getirip verirsin bana"
"Tamam efendim"
Müdür gittikten sonra sen kimsenin gelmeyeceğini düşünerek orda bir masaya oturdun. Sen kağıtları doldururken birisi geldi ve yan masana oturdu. Bir süre sonra seni izlediğini anladın. Göz ucuyla sende ona baktın. Uzun boylu ve gülüşü güzel olan birisiydi çünkü sana bakarken gülümsüyordu. Sen kağıtlarla ilgilenirken onun hareket ettiğini anladın ve ayağa kalktın. Tam sen gidecekken oda ayağa kalktı ve senin önünde durdu.
"Merhaba "
Seninle tanışmak için konuşmayı başlatmıştı ama sen ne yapacağını şaşırdığın için ona günaydın bile demeden
"Özür dilerim efendim.".
Dedin ve personel yazan kapıdan koşar adımlarla içeri girdin.Kağıtları doldurmuştun. Müdüre vermek için çalışanlara sorduğunda müşterilerin olduğu kısamda olduğunu öğrendin. Kapıdan çıktın ve müdürü aradın. Sen masada otururken seninle konuşmaya çalışan müşterinin yanında olduğunu gördün. Kolonların arkasına saklanarak yaklaşmaya başladın ama o müşteri seni fark etmişti ve sana gülümseyerek bakıyordu. Müdürde senden tarafa bakınca seni görmüştü.
"Hae Jung senin burda ne işin var."
"Özür dilerim efendim ama çalışmaya başlamadan önce size bu kağıtları vermek istedim."
Dersiniz ve kağıtları ona uzatırsın."Bu hanımefendiyle beni tanıştırmayacakmısın Müdür Kim ?"
"Ahh.. tabi efendim tanıştırıyım. Bu yeni garsonumuz Hae Jung ve buda buranın sahibinin oğlu Park Chanyeol. "
Sen buranın sahibinin oğlu olduğunu öğrenince hemen karşısında eğildin ve "memnun oldum efendim, müsade ederseniz çalışmaya başlamak istiyorum " dedin. Müdür onay verdikten sonra gidiyordunki duyduğun ses seni durdurdu.
"Hey yeni garson. Benimle özel olarak sen ilgilen."
Müdürse "ama efendim o daha yeni sizin ne sevdiğinizi bilmez ben.... "
Müdürün lafını bölen Chanyeolun konuşması oldu
"Ben öyle istiyorum Müdür Kim, hem zamanla öğrenir ne sevdiğimi. Şimdi itiraz istemiyoru. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanfictionÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...