DaeWon'un ağlamasıyla Jimin ve Begüm çocuklarının yanına koştular. Begüm hemen DaeWon'u kucağına aldı ama DaeWon çığlıklar atarak ağlıyordu.
J: Oğlum~ ağlama~ lütfen...
B: DaeWon~ canım benim çok mu acıdı ellerin hm ?
Ama DaeWon hiç bir şey duymayarak ağlamaya devam ediyordu. Onun ağlama seslerine diğer üyeler koşarak sesin geldiği yöne koştular.
Jin: Hey neler oluyor ?
JK: DaeWon neden bu kadar çok ağlıyor?
Üyeler peş peşe sorular soraraken J-hope yaklaştı ve DaeWon'un akan göz yaşlarını sildi. DaeWon hıçkırıklarının arasından
DW: HoSeok amca
Dedi ve kollarını ona doladı. Başını J-hope'nin böynüna gömdü ve ağlamaya devam etti. J-hope Dae'yi o ortamdan uzaklaştırmak için kapıya yöneldi ve tam kapının önünde bulunan yoongi'nin kazağından çekiştiri ve takip etmesini işaret etti.
J-hope ve yoongi Dae'yi de odadan çıkıp alt kata mutfağa gittiler. Onlar odadan çıktıklarında Begümün gözleri doldu, Jimin ilk başta üzgün görünüyordu ama sonra bir çocuğu daha olacağını hatırladı ve kahkahalar atarak RM'e sarıldı.
RM: Neler oluyor ?
Jimin sadece gülümsedi ve bu kez de Begüm'e sarıldı.
TH: Siz kesinlikle delirmişsiniz. Bir de bana dersiniz
J: Çünkü Baba Oluyorum !
Ve odada alkış koptu. Teker teker tebrik ettiler. Yeni doğacak çocuk hakkında konuştular.
Jin: ama benim anlamadığım bir şey var. DaeWon neden ağladı ?
B: yeni bir kardeşi olacağı için ve birde kapıya tutunuyormuş galiba dengesini kaybedip düştü.
Jin: anladım. Hadi çocuklar gidelim biraz yanlız kalsınlar.
Mutfak :
J-hope ve Yoongi DaeWon'u da alıp mutfağa geldiler. J-hope masaya oturdu ve küçük çocuğun başını okşayarak sakinleştirmeye çalışıyordu.
YG: Beni neden çağırdın ki ?
JH: Bir kez de söylenme. DaeWon bir şeyler ister misin ?
DW: I ıh
JH: peki ~ oyun oynayalım mı ?
DW: istemiyorum!
YG: Şimdi bu çocuk yukarda neden ağladı ?
JH: bilmiyorum. Dae'yi biraz sen kucağına alırmısın ? Yeni uyandı süt içmesi gerek.
J-hope Dae'yi ilk Yoongi'ye uzattığında gitmek istemese de J-hope'un kendisine süt vereceğini söylediği için kabul etti.
Yoongi kucağında içini çekeren kendisine süt hazırlayan amcasını izleyen küçüğü inceliyordu. Yoongi ne kadar soğuk görünse de, davransa da oda DaeWon'u seviyordu.
DaeWon'un ağladığını duyduğunda ilk yerinden kalkan o olmuştu ama diğer üyeler geldiği için biraz daha geride durmayı seçmişti.
J-hope sütü hazırladı ve Dae'ye verdi tam bu sırada yukarıdan alkış sesleri gelmişti. J-hope sesleri duyar duymaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
Hayran KurguÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...