Kai İle Hayal Et 14. Bölüm

58 6 0
                                    




Baekhyun'un Ağzından :

Kai ile mutfaktan gülümseyerek salona geçtik. HyeRi hala filme odaklıydı. Konuşacağımız için kumandaya uzanıp tv.kapattım.

H: yaaa... Baekhyun~ neden kapattın ? Daha film bitmemişti ki.

B: Benim size bir şey anlatmam gerek o yüzden kapattım.

K: Ne anlatacaksın ?

Kai ile mutfakta plan kurmuştum ama ne yapacağımı HyeRi gibi oda bilmiyordu. Bu yüzden beni merakla dinliyordu.

B: Siz bu gün erken geldiniz ya patron Minseok bir kaç gündür kafeyi kısa süre de olsa kapatmayı düşünüyordu ve bu gün kapattı. Yani yarın iş yok.

K: Sen ciddimisin ?

B: Evet gayet ciddiyim.

H: Peki ne zaman açacakmış tekrar ?

B: Bilmiyorum ama bir kaç hafta sürer.

Söylediklerimle ikiside oturdukları koltukta geriye yasalndılar ve düşünmeye başladılar. Ama benim planım daha başlamamıştı ki.....cebimden telefonumu çıkardım ve kai'ye mesj yazdım

B: parak varmı ? Yani planımın devam etmesi için biraz para gerekli .

Kai telefonunun yanmasıyla eline aldı ve okudu. Anlamaz gözlerle bana bakıyordu. Sonra mesaj yazmaya başladı.

K: Evet... Param var. Kim bilir aklında yine neler var...

Gelen mesajla gülümsedim. Telefonumu bıraktım ve heyecanla koltukta biraz kıpırdandım. İkiside bana bakınca söyledim.

B: Benim aklıma güzel bir fikir geldi. Birlikte biraz tatil yapmaya nedersiniz ? Sen ,ben, kai hmm?

H: Bilmem ki. Hem bu tatil konusu durduk yere nerden çıktı ?

K: Baek önerdiğine göre o gitmek istiyor. Benim de önemli bir işim yok, yani bende gitmekten yanayım. Sende gelirsen birlikte eğleniriz.

HyeRi biraz düşündü. Olumsuz cevap vereceğini sanmıştım ama hiçte öyle olmadı. Kabul etti.

Gideceğimiz ,yapacağımız yerler hakkında konuşurken ben uyukluyordum. Sonra bir ara saate baktım çoktan geç vakit olmuştu. Ben uykusuzluğa dayanıklı değildim. Onlar hala konuşurken ben onlara kızdım.

B: yah ! Saat kaç olmuş hala oturuyoruz. Kalkın! Herkes odasına....

İkisinide tuttum kolundan çekiştirerek götürdüm odalarına. Kai ve ben aynı odada kalacaktık. Kai bana iyi bir fikir önerdiğimi söyleyip gülümsüyordu. Çok geçmeden uyumuştum.



XXXXXXXXXX



Sabah ilk kalkan HyeRi oldu. Yemek hazırlıyordu. HyeRi çoktan gidecekleri için valizini hazırlamıştı.

HyeRi merdivenden gelen seslerle mutfaktan çıkıp merdivene baktı. Gördüğü şey yarı açık gözlerle, saçları dağılmış, bıraksalar orada tekrar uyuyacak, esneyerek inen bir baekhyun görmüştü. HyeRi sesli bir şekilde gülmeye başladı.

B: Hey neye gülüyorsun sen ?

H: sana... (Kahkaha atmaya devem dere)

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin