4. Bölüm
Luhan'ın Ağzından
Uçaktan indikten sonra bizi iki kişi karşıladı. Valizlerimizi arabaya onlar taşıdılar. Arabaya binince saatime baktım sabah 4'ü geçiyordu. İşin garip tarafıysa benim uykum yoktu. Eve gidene kadar camdan dışarıyı izledim. Annem ve babamda birbirleriyle türkce konuşuyorlardı. Artık buna alışmamız gerekiyormuş.
Araba üç katlı, büyük, beyaz bir evin önünde durdu. Önde oturan çalışanlardan birisi ben arabadan inince bir anahtar uzattı ve evin anahtarı olduğunu söyledi. Yeni evimizi görmek için sabırsızlıklanıyordum. Ben eve doğru yürüdüğümde annem bahçede oturacaklarını ve evi gezebileceğimi söylemişti. Bende hemen eve girdim.
Giriş kapısından salona giriliyordu ve mutfak
salona bağlıydı. Mutfaktan ters tarafa gittiğimde bir kapı vardı. Birkaç koltuk ve masa vardı. O odaya açlılan 3 tanede kapı vardı. Kapılardan birisini açacakken çalışanlardan birisi geldi ve o odaların onlara ait olduğunu söyledi.
Üst kata çıktığımda annemlerin yatak odası, babamın çalışma odası, kitaplıkların olduğu bir oda, ve son olarakta içinde eşya bulunmayan boş bir oda vardı. Buda demek oluyorki bana üst katı ayırmışlardı.
3. kata çıktığımda merdivenlerin karşısındaki oda bana aitti. Odamda genelde beyaz renkli eşyalar vardı ve banyomda odama bağlıydı. Yan oda benim çalışma odamdı ve piyomda ordaydı. Annem benim için yeni bir tane daha aldırmış olmalıydı. Merdivenlerin sol tarafındaki oda misafirlere ayrılmıştı. Büyük bir odaydı. O odada bir kaç yatak, koltuk, masa ve tv. vardı. O odaya ilk girdiğimde aklıma Min Seok gelmişti. Daha şimdiden özlemiştim onu.
.
.
.
.
.
.
.Sabah yemeğini yedikten sonra uykum gelmişti. İki gündür hiçte iyi bir şekilde uyumuyordum ve uyku düzenim bozulmuştu. Yemekten sonra annemlerde bende uyuduk.
Öğlen telefonumun çalmasıyla uyandım. Min Seok arıyordu.++merhaba Min ++
''Merhaba Luhan. Nasılsın? Yorgun musun? Dinlenebildinmi ? Yolculuk nasıldı ?"
Luhan Min'in arka arkaya sorularına dayanamayarak++Ahhh... Min hiç değişmeyeceksin. Biraz sakin ol ve tek tek sor. Cevaplayamıyorum++
Min Luhanın böyle demesine güldü ve Luhanda ona karşılık güldü.++İyiyim Min merak etme. Yolculuk iyi geçti. Yeni evimizde çok güzel. Hatta ilk yemeğimizi yedik ve uykumizu uyuduk bile.++
"Yolculuk demişken gönderdiğin fotoğraflar çok güzeldi. Minnieni kırmayıp yaptığın için teşekkür ederim."
++Önemli değil.++
"Şimdi ne yapıyorsun ?
++Yeni uyandım ve ne yapacağımı bilmiyorum.++
" Bence çıkıp gez. Yeni yerleri öğrenirsin. Arkadaşlar edinirsin. Sakın eve tıkılıp kalma. Akşam yemeği zamanı benim gitmem gerek"
++Doğru saat farkı vardı. Tamam sen beni merak etme. Görüşürüz.++
"Görüşürüz."
Luhan telefonu kapattıktan sonra Min'in dediği gibi dışarı çıkmak için Nergis hanımla konuştu ve birlikte dışarı çıktılar. Luhan yeni yerler görüyor gördüğü yerleri çok beğeniyordu. Akşama kadar Nergis hanımla birlikte gezdi hava kararmaya başladığında tekrar eve döndüler.
.
.
.
.
.
.
Çin. Pekin
Min Luhanla konuştuktan sonra babası çağırdığı için onun yanına gitti.**Min gel otur karşıma srninle bir şeyler konuşmak istiyorum.**
"Dinliyorum baba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanfictionÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...