3. Bölüm Hatırlatma :
Vernon günlük yazmayı bırktığında hava kararmıştı. Diğerlerinden ses gelmiyordu. Merak etti ve ilk Seungkwan'ın yanına gitti.
"Uyudunmu ?"
"Hayır hyung yatıyordum sadece"
"Bende gelsem yanına ? "
"Olur...gitmeden son kez birlikte uyuyalım....nede olsa az bir zman sonra gideceksin."
Vernon hemen Seungkwan ın yanına uazndı.
"Seungkwan yapma. Özür dilerim senide düşünmeliydim."
"Boşv-"
Seungkwan'ın konuşmasını bölen şey Jun'un elinde telefonla koşarak odaya girmesi olmuştu.
"Hey çocuk güzel bir haberim var. Vernon sakın bana kızıp dövmeye falan kalkma. Seungkwan sende sevinip üzerime falan atlama. Bakın söylemeden önce uyardın sakın yapmayın ikisinide sevmiyorum. "
4. Bölüm :
"Ne haberi hyung ?'
"Hazırmısınız ?"
"Söyle artık Jun"
"Vernon babanla konuştum. Senin değişim öğrencisi olrak Türkiyeye gideceğinden falan bahsettim. "
"Jun daha ben bile söylemedim .Sen neden söyledin ?"
"Babana söyledim babanda Seungkwan ne dedi bu konuda diye sordu. Çok üzülüyor hatta tek ailesi de gideceği için ağladı dedim. "
"Hyung o ne dedi ?"
"Peki benim bu konuda yapabileceğim bir şey varmı diye soru. Bende yıl bitene kadar Seungkwan'ıda orda bir okula kayıt ettirseniz dedim."
"Jun saçmaladın yine! Ben gidiyorum ama onun düzenini neden bozuyorsun ?"
"Seninle birlikte olacaksam Vernon hyung bırak bozulsun düzenim. En azından senin yanında mutlu olurum kendimi güvende hissederim. "
"Bak yaaa.. Bu çocuk neden hep drama bağlıyor. Neyse işte söyledim babana oda tamam hallederim hemen o üzülmesin, Vernon'ada söyle bana söylediğin için sana sakın kızmasın dedi. Tabii tanıyor oğlunu."
Jun son söylediklerini dalga geçercesine söylediği için Vernon sinirlenip yattığı yastığı Jun'a fırlattı.
"Ama olmuyor böyle babanın sözünü dinle canım biraz."
"Juuun... Bak...."
Verno'nun tehtitkar cümlesini tamamlamasına Seungkwan izin vermedi ve yattığı yerden kalkarak karşı sandalyede oturan Jun'un kucağına oturdu ve boynuna sarıldı."
"Sen bir tanesin Jun hyung. Seni o kadar çok seviyorum ki....ama Vernon hyung'tan daha çok değil. İyiki böyle bir şey yapmışsın. Ayrılmayacağım hyung'um dan. "
"Sakin ol Seungkwan..."
"Tamam sakinim... Ne zaman gidiyorduk oraya ?"
"Daha belli değil "
"Tamam. Hadi gidin odanıza. Benim uykum vardı ama üzüntüden uyuyamıyordum. Şimdi mutlu ve huzurlu uyuyabilirim eğer giderseniz."
"Ne yani bizi kovuyormusun ?"
"Evet Jun hyung. Hadi gidin. Uykum kaçacak şimdi."
"Vernoooon....hadi yapalım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanfictionÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...