5. Bölüm :
"Hyung hamburgerciye gidelimmi ?"
"Olur bende bu aralar hiç yemiyordum. Sen söyledin canım çekti."
"Jun birde örnek olacaksın çocuğa. Hamburger falan yok. Daha bu sabah yemeği, bu saatte o yenmez."
"Ne var oda karnımızı doyuruyor. "
"Jun..."
"Hyung resmen anne gibisi. Ne yiyeceğiz peki ?"
"Choi amcanın ve MinSi nonna'nın yemekleri çok güzel. Her zaman ki gibi oraya gideceğiz."
Vernon'un son sözleriyle her zaman ki yemek yedikleri baba ve kızının işlettikler yere doğru yol aldılar.
Onları orda ilk karşılayan Choi amcaları oldu.
"Merhaba çocuklar hoşgeldiniz. "
"Merhaba Choi amca''
"Hadi çocuklar geçin oturun."
Yaşlı adamın söylemesiyle boş bir masaya oturdular. İlk Seungkwan ne yiyeceğini söyledi.
"Ben jajangmyeon (siyah fasulye soslu udan) yemwk istiyorum."
"Pekala hemen getiriyorum. Ama sırada Vernon var."
"Bende Dokdoritang ( patatesli tavuk) yiyeceğim "
"Tamam peki ya sen Jun. Sana ne getiriyim ?"
"Bende Dokdoritang istiyorum. Ama yanında haşlanmış sebze de olsun "
"Peki çocuklar istediklerinizi getireceğim ama Bap'larınız (pirinç) benden. "
Yaşlı adam çocukların istedikleri yemekleri servis tabaklarına koyup getirmek için mutfak kısmına geçti ve çocuklar yemekleri gelene kadar aralarında konuşmaya başladılar.
"Vernon hyung siz neden aynılarını yiyorsunuz ben farklı yiyorum ?"
"Çünkü sen onu yemeyi seviyorsun ve bizde bunları yemeyi seviyoruz."
"Yani çok güzel açıkladın hyung"
"Sende mantıklı bir şey sor o zaman"
"Jun hyung sen ne yapıyorsun? Huh ? Neden bizimle konuşmak yerine telefonunla ilgileniyorsun ? "
Seungkwan merak ettiği için masanın diğer tarafında oturan Jun'a doğru eğildi ve telefonda ne yaptığına bakmaya çalıştı. Ama Jun bunu fark edince Seungkwan'ı omzunda tutarak geriye doğru itti. Seungkwan yerine oturmak zorunda kaldı.
"Hey! Ne yapıyorsun ?"
"Sadece ne yaptığını merak etmiştim hyung"
"Bu insanların özel hayatı. Neden bir insan'ın özel hayatını merak ediyorsun ki ?"
Onların konuşurken araya Vernon girdi.
"Tamam yeter. Özel dediğine göre kız arkadaşıyla konuşuyordu yani. Sende kızma çocuğa Jun. Merak etmiş ne var bunda."
"Özel diyorum...''
"Sende çocuğun sorduğu sorulara cevap verseydin"
Bu kez de Jun ve Vernon'un konuşmasını bölen kişi Choi amcaları olmuştu.
"Heeey... Tartışıyormuydunuz yoksa ?"
Yaşlı adamın sorusuna Seungkwan hiç beklemeden cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...