LUHAN Hayal Et

179 11 9
                                    

                                  3. Bölüm Final

       Ders bitmişti ve öğle arasına girmiştik. Herkes sınıftan çıkmıştı ama biz hala sınıfta oturuyorduk. Benim karnımdan sesler gelmeye başladığını Luhan duyunca gülümsemişti.

"Hadi kalk gidelimde karnını doyur"
"Peki " dedim. Luhan ,kuzeni ve ben yemekhaneye girdik.
    Herkes oturmuş yemek yiyordu. Sıra yoktu bizde hemen yemek tabaklarımızı alarak en dipte olan masa geçtik. Masaya giderken herkes en az bir defa dönüp bize bakmıştı. Uzaylı falanda değildikki bize böyle bakıyorlardı. Tabii sonradan Luhanın okuldaki herkes tarafından tanındığını bu yüzden yanında birilerini görmelerinin benim içinde tuhaf olduğunu fark etmiştim.
       Masaya oturup yemek yemeye başlamıştık. Bense aklımdaki soruları sormayı düşünüyordum.
Luhan "düşünmede karnını doyur dakikalardır öylece oturuyorsun." 
Luhanın sesiyle daldığım düşüncelerden çıkmıştım ve en sonunda dayanamayıp. "Derse dans koreyagrafisi çalıştığımız için geç kaldığımızı söyledin. Neden böyle bir şey söyledin. "
"Çünkü büyük bir müzik şirketine seçmelere girdim ve kazandım. Arada bir derse girmeyip dans  ediyorum."
       Duyduklarıma şaşırmıştım doğrusunu söylemek gerekirse. Luhan ve dans etmek düşününce mantıksız gelmişti. Bir gün o dans ederken onu izlemeliydim çünkü nasıl dans ettiğini görmek istiyordum.
        Aklımdaki diğer soruyuda soracaktım tabiki
"Peki herkes senden korkarken ve neredeyse hiç arkadaşın yokken benimle neden bu kadar iyi anlaşıyorsun ve bu kadar iyi davranabiliyorsun ?"

         Sorduğum soruyla bir anda yemek yemeyi bırakmıştı. Bakışlarından neler olduğunu anlayamazken yanımda oturan kuzenine baktı ve gözlerini kapattı. Bir kaç saniye bakledikten sonra yemek yemeye devam etti. O anda kuzeni doyduğunu söyleyip bir arkadaşının yanına gideceğini söyleyerek gitti.
        Bense hala Luhanda cevap bekliyordum. Cevap beklediğimi anlayınca oda durdu ve gözlerimin içine baktı.
" seni bana gönderdiler ve bu yüzden sana iyi davranmam gerek. Ayrıca sen diğerleri gibi değilsin."
Sözünü bitirir bitirmez kalktı ve gitti. Benim bir şey söylememi beklememişti bile. Bende söylediklerini düşünerek yemeğimi yedim.

      Zil çalmıştı ve ders başlamak üzereydi. Luhan hala yoktu. Kuzenide masasında oturmuş sınıftakileri izliyordu. Bir kağıt çıkardım  "tenefüste seninle biraz konuşmak istiyorum " yazdım ve kağıdı ona attım. Açtı okudu ve başını tamam anlamaında salladı. Luhan sınıfa girdi ve yanıma oturur oturmaz başını masaya koydu. Tenefüse kadar Luhan o şekilde dersin bitmesini bekledi. Tenefüs olduğunda Min Chie ile sınıftan çıktık. Luhan'da peşimizden geliyordu.
       Spor salonunun girişindeki merdivenlere oturduk. Luhanda yanımıza gelip duvara yaslanmış bir şekilde bize bakıyordu. Min Chie sinirli bir şekilde Luhan'a "gidermisin " dediğinde Luhan anlamsız bir şekilde bakarak bir şey söylemeden gitmişti.
"Luhan nasıl birisi ?"
"Bence çok iyi birisi ama sinirlerini pek kontrol edemiyor onundışında iyi birisi "
"Peki sevdiği insanlara nasıl nasıl davranır ?"
"Ne kadar sevdiğine bağlı. Sevdiğini çok seven birisi"
"Genelde konuşurken üstü kapalı konuşurmu?"
"Aslında Luhan fazla konuşmaz. Konuşursada üstü kapalı konuşmaz. "
"Anladım"
"Luhan seninle bir şeymi konuştu?"
"Evet. Ama anlamadım 'seni bana gönderdiler iyi davranmalıyım. Sen diğerleri gibi değilsin ' dedi."
"Bende anlamadım. Ama yakında anlayacak gibiyiz."

        Zil çalmıştı ve derse girmiştik. Bu günde böyle bitmişti okul.  Min Chie ile vedalaşıp eve gelmiştim.
Çok yorgundum. Yemekten önce ödevlerimi ypmıştım ve biraz dinlenmiştim. Yemekten sonra tekrar odama gitmiş ve dinlenmeye devam etmiştim.

BİR KAÇ HAFTA SONRA
      Sabah uyandığımda saate baktım ve geç kaldığımı gördüm. Hemen kalkıp üzerimi giydim. Çantamı hazırladım ve saçlarımıda yapıp evden çıktım. Kapının önünde beni bekleyen Luhanı görmüştüm. Benimi beklemişti yani? İstemedende olsa sevinmiştim.
       Sınıfa gidip oturduğumuzda herkes kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı. Min Chie Luhan'la okula gelirken Luhan beni beklemek istediğini söylemiş ve Min Chie okula önden gelmiş. Ne konuştuklarını gidip ona sorduğumda 'grup ödevi yapacağız herkes önceden arkadaşını belirledi şimdide konuya çalışıyorlar'.  Cevabını almıştım.
Hiç beklemeden " grup ödevini birlikte yapabilirmiyiz? " diye sodum.
"Üzgünüm daha önceden arkadaşımla sözleştim yani seninle yapamam."
"Peki ben kiminle yapacağım. En iyi seninle anlaşıyorum."
"Sadece benimle dağil Luhan'lada iyi anlaşıyorsun. Üstelik onun bir grup arkadaşı yok. Gidip onunla yap bence."
Dönüp Luhana baktığımda bana gülümseyerek bakıyordu. Bende yanına gidip. "Grup ödevini birlikte yapalımmı?" diye sordum. Sanki bunu bekliyormuş gibi. Hemen "evet" demişti.

******
        Okul çıkışı bize grup ödevini yapmaya gidiyorduk ama Luhan ' benim  bilgisayarımdan daha iyi yaparız' demişti ve bize giderken diğer tarftan gelerek onların evine uğramış ve bilgisayarını alarak bize geçmiştik.
      Yaklaşık 1 saattir çalışıyorduk ve gayette iyi gidiyordu. Luhan bilgisayarda  benim söylediklerimi ve anlattıklarımı not ediyordu. Yorulduğunu söyleyerek ara vermiştik. Dinlenirken Luhanın telefonu çaldı. Açtı ve hemen geldiğini söyleyerek kapattı.
"Üzgünüm... Şirketten aradılar ve hemen gitmem gerek. Sen yazmaya devam et. Ben bunu bir şekilde telafi edeceğime dair söz veriyorum" dedi ve çantasını alarak gitti.
      Ben yazmaya devam ettim. Bir süre sonra gözlerim ağrımaya ve ellerim yorulmaya başlamıştı. Yazdıklarımı kayıt ederk kapattım. İsmi değişik olan bir dosyayı fark ettim ve merak ederek açtım. Normalde böyle bir şeyi asla yapmazdım ama Luhan bana göre gizemli biriydi ve dosyanında adı 'gizem 'di. Bende bu yüzden merak etmiştim.
        Dosyayı açtığımda günlüğe benzeyen bir şey olduğunu fark etmiştim. 'Önemli ' yazan bir kısımda durmuştum. Okumaya başladım.
        *Rüyamda bir kız gördüm daha önce hiç görmemiştim. Hatta uzun zamandır rüya bile göremiyordum. Kız biraz farklıydı yani gözeri. Ama çok güzeldi. Bana ilgi duyan bir çok kız varken aklımda hep o kız var. Unutamıyorum. Uyandığımda çok tuhaf hissetmiştim. Daha önce hissetmediğim bir duyguydu bu ama ne olduğunu bilmiyordum.

        Bunu okuduğumda biraz şaşırmıştım. Birkaç sayfa geçtiğimde tekrar okudum.
        * Okulda bir kız var ve tıpkı rüyamdaki kıza benziyor. Onu gördüğümde içimde bir şeyler değişmeye başlamıştı. Dikkatini çekmek için bir şeyler yapıyorum ama o fark etmiyordu. Bende onu kendimebyakın tutmaya başladım. Bir şekilde onu kendime bağlama isteği vardı içimde. Onu her gördüğümde kalbim hızlanıyor. Sanki ondan önce kalbim atmıyordu onu gördüğüm an atmaya başladı.
    
         Sonraki sayfaya baktım..
       *Ona karşı bir şeyler hissediyorum. Daha önce kimseye hissetmediğim bir duygu. Böyle hissetmek beni mutlu ediyor. Onu güler gördüğümde bende mutlu oluyorum ve gülümsüyorum. Onu üzgün gördüğümde mutlu etmek için bir şeyler yapmak istiyorum. Onu her şeyden korumak istiyorum. Bir an olsun gözümün önünden ayrılsın istemiyorum. Ona hep yakın olmak istiyorum. Onun gözlerinin içine bakarak gerçek dünyadan uzaklaşmak, ellerine dokunarak bulutların üzerine çıkmak, dudaklarını öperek cennetin kapalarını açmak istiyorum. Okulda yanımda oturduğu halde, bütün gün onunla konuştuğum halde bunalrı ona söyleyemiyorum. Bu beni mahfediyor.

        Ne yani ? Şimdi bu bendenmi bahsediyordu ? Luhan ? Benim sıra arkadaşım olan Luhan? O duygularını bu kadar açık anlatabilen birisimiydi? Kendi kendime düşünürken odamın kapası çaldı. 'Gir' dediğimde hiç beklemediğim birisi girdi. Bu Luhan'dı, onu görünce gözlerim dolmuştu. Neden böyle olmuştum ki ? Ben kucağımdaki bilgisayarı yatağa bırakıp ayağa kalktım Luhanın yanına gittim. Oda neler olduğunu bilmiyordu tıpkı benimde bilmediğim gibi.

" ne oldu ? İyimisin ? Gözlerin dolmuş. Ne üzdü seni?"
"Sadece senin duyguların...."
         diyebilmiştim ve gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Bende onu seviyormuşum ama haberim yokmuş. Luhan ne söylemek istediğimi anlamış olacak ki hemen bana sarıldı.
     
       Seni seviyorum her şeyden çok  ve bunu türkce söylemişti. Bense ona sarılıp ağlamaktan başka bir şey yapamamıştım.
     

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin