2. Bölümden hatırlatma .....
"Anlayamadım efendim ama burda benim hatam ne?"
"Burda senin hatan çalışanlarını görevleri hakkında tam bilgilendirmemek ve yaptıklarını kontrol etmemek !"
"Evet efendim ama ben zaten Hae Jung'a sizinle özel ilgilenmesini söylemiştim. "
"Hayır söylememişsin. Bir şeyin özel olması için sade onunla ilgilenilmesi yada sadece o konuya yoğunlaşılması gerkir. Ama bu kız elinde yemeklerle başka masalarlada ilgileniyordu. Bu mu özel ? Bu kız yeni, her şeyi yeni yeni öğreniyor ve eğer sen iyi bilgilendirseydin kızı böyle olmazdı."
********
3. Bölüm
"Hae Jung artık sadece benimle ilgileneceksin. Anlaşıldımı? Kimsenin dediği umrumda değil. Ne olursa olsun sözümden çıkmicaksın. Duydunmu beni ?"
"Evet efendim anladım."
"Müdür Kim bu kız benden başkasıyla ilgilenmeyecek"
"Peki efendim. Siz nasıl isterseniz. Ama tekrar bu şekilde davranırsanız hem restaurantın hemde sizin itibarınız kötü yönde etkilenecek."
"Tamam. Artık yemeğimi yiyebilirmiyim." Chanyeol sakin bir şekilde sormuştu.
"Hemen getiriyorum efendim yemeğinizi" dedikten sonra hemen mutfağa gittin ve Chanyeol'un yemeğini getirdin. Müdür Kim yoktu, odasına gitmiş olacağını düşündün ve tabakları masaya koymaya başladın.
Chanyeol sana yine aynı şekilde bakıyordu. Sen onun bakışlarından rahatsız olup hemen tabakları koydun ve kenara çekildin. Tekrar mutfağa gideceğin sırada Chanyeol'un sesini duydun
"Nereye gidiyorsun?"
"Mutfa-" Chanyeol sözünü kesti
"Hani anlamıştın beni ? Ben burdayken başımdan ayrılmayacaksın! Mutfağa gittiğin zaman benimle ilgini kesmiş oluyorsun. Şimdi dur burda! "
"Peki efendim nasıl isterseniz" deyip hemen Chanyeol'un arkasındaki kolonun yanına geçtin ve orda beklemeya başladın.
Chanyeol sana her fırsatta kızdığı için kendini kötü hissediyordun. Onun söylediklerini yapıyordun ama yinede kızıyordu. Şimdide o istiyor diye başında bekliyordun. Bir şüre bekledikten sonra yemeğine baktın daha bitmemişti. Neden yemiyorduki ? Sinirli olduğu içinmi ? Yoksa kafasına takılan birşeylermi vardı ?
Sen bunları düşünürken müşteriler yavaş yavaş gidiyordu. Ama Chanyeol daha yemeğini bile yarılamamıştı. Sende onun başında yemeğini yesinde gitsin diye hala bekliyordun.
Aradan 1 saat geçmişti ama o ancak ilk tabağı bitirebilmişti. Sinirlenmeye başlıyordun çünkü ayakta durmaktan ayakların ve belin ağrımaya başlamıştı. En sonunda dayanamadın ve sordun
"Efendim iyimisiniz ?"
"Evet. Ne oldu ki ?"
"Saatlerdir yemeğinizi yiyemedinizde" bunu biraz iimayla söylemiştin. Chanyeol'da senin bu söylediğini anladığında sana baktı ve gülümsedi
"Ahh... Seni ayakta tutuyorum ben kaç saattir. Biraz dalgındım. Üzgünüm. Senin burda beklediğini bir an unutmuşum."
Chanyeol'un bu söylediğine daha da sinirlenmiştin. Birde gülüyordu. Gıcıklık olsun diyemi yapmıştı ? Eğer öyleyse çok fena öcünü alacaktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...