Seungkwan ve Ece okula gelirken pek konuşmadılar. Seungkwan konuşmak için kendini zorlasa da Ece çok fazla uzun cevaplar vermiyor, sohbet için Seungkwan'a yardımcı olmuyordu.
Okula geldiklerinde Gülsüm öğretmen onları yanına çağırdı.
G: Çocuklar ikinizde buraya gelin.
S: Günaydın efendim
E: Ne oldu hocam ?
G: Sizede çocuklar. Dünkü olayı soracaktım. Ne olduda Mert sana vurdu.
S: Ece'yle çok iyi anlaştım. Bu yüzden bana kızgın. Kavga atmek istedi Ece araya girdi. Ama Mert bu yüzden Ece'ye zarar verdi, ben ona vurmak istedim. Ama Ece buna engel oldu.
E: Yapsaydın eğer sen suçlu olurdu.
S: Ama o bana vurdu. Ben sadece Ece'ye zarar verdiği için kızgındım ona.
G: Yani sizin iyi arkadaş olmanızdan rahatsız. Öylemi ?
E: Evet
G: Tamam ben haledeceğim en kısa zamanda. Hadi sınıflarınıza. Gezmeyin ortalıkta.
Daha sonra ikiside sınıflarına gittiler.
xxxxxxxxxxx
Vernon ve Hoshi okula geldiklerinde bahçede masada Derya ve Zümrüt'ü gördüler, onların yanına gittiler.
H: Oturabilirmiyiz ?
D: Evet
H: Nasılsınız ?
D: İyiyiz, değilmi Zümrüt ?
Z: Evet
H: Sen bu gün mutsuz musun ?
Z: Galiba hasta oluyorum.
H: içeri geçelim, sana sıcak bir şeyler alalım.
Hoshi Zümrüt'e kolundan destek olup içeri gittiler. Vernon geldiğinden bu yana hiç konuşmamıştı ve onlar gittikten sonra da sessizliğini koruyordu.
D: Vernon ?
V: Efendim ?
D: Sende mi hastasın ?
V: Hayır. Sadece dün bana söylediklerini düşünüyordum.
D: Senin çizim yeteneğin var. Lütfeeee~nnnn, sen yardım edersin ki bana. Değilmi ?
V: Evet.
D: O zaman okul çıkışı birlikte bize gidelim ve hemen çalışmalara başlayalım. Yetişmez sonra.
V: Olur gidelim. Şey soracaktım..... Timur'la aran kötü mü ? Bu günlerde pek konuşmuyorsun.
D: Hayır ama sadece seninle iyi amlaştım onu hazmedemedi.
V: Size gelirsen daha çok....
D: Boşver onu. Sanki benim için geliyorsun, ödev için geleceksin. Hem o niye karışsın ki bana
V : Ders başlamak üzere gidelim.
XXXXXXXXXXX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...