4. Bölüm
Chanyeol'un Ağzından :
Hae Jung'u eve bıraktıktan sonra kendi evime gittim. Saate baktım çoktan 01:27 olmuştu. Uyumak için odama çıktım ve kendimi yatağa attım. Nedensizce Hae Jung'u düşünmeye başladım. Onu ilk gördüğüm anı hatırladım.
"Büyük bir dikkatle önündeki kağıda bakıyordu ve ince parmakları arasında kalemi çeviriyordu. Sonra beni fark etti. Bana bakmamaya çalıştı ama benim ona bakmamdan rahatsız olmuştu. Oturduğu masadan kalktı gidecekken karşısına geçtim. Onunla konuşmaya çalışmıştım ama korkup kaçmıştı. Onun gidişine üzülmüştü. Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra onun garson olarak çalışacağını öğrenmiştim."
İşte bunu öğrendiğim zaman bir daha yanımdan gitmesine izin vermemeye karar verdim. Nede olsa o restaurant babamındı. Yanı benimde sayılırdı. Ben de bu yüzden Hae Jung'un sadece benimle ilgilenmesini sağlamak için özel garsonum olmasını söylemiştim. Patron sayılıyorum ya onlarda hemen kabul etmek zorunda kalmışlardı. Zaten kabul etmeselerdi zorlada olsa kabul ettirirdim.
O andan sonra Hae Jung benim özel garsonum oldu. Sadece benimle ilgilenmesi için böyle bir şey istemiştim. Çünkü onu ilk gördüğümde içimde değişen bir şeyler oldu. Bu galiba bir tür hoşlantı yada beğeni ? Ne olduğunu bilmiyorum. Sadece Hae Jung'un benimle ilgilenmesini, sadece benimle iletişimde olsun, sadece benim isteklerimi yerine getirsin, hep benim yanımda olsun istiyorum.
Bazı anlarda onu korkutuyorum bunun farkındayım ama kendime engel olamıyorum. Bir süre daha böyle kendi kendime düşünürsem delireceğim. En kısa zamanda bunları birisiyle paylaşmalıyım.
Dedikten sonra Chanyeol uyumadan önce mesaj kutusunu kontrol etti ve babasından bir mesaj olduğunu gördü.
"Yarın benim önemli toplantılarım ve bu yüzden restaurant'ın incelenmesi gereken dosyalarla senin ilgilenmeni istiyorum. İstediğin saatte gidebilirsin ama yarın mutlaka o dosyaları incelemiş ol"
Babasının istediği gibi gidip dosyalarla ilgilenecekti. Belki Hae Jung'u da görebilirdi fazladan. Bu yüzden hemen uyumaya çalıştı.
.
.
.
.
.
.Hae Jung sabah uyandığında okul saatinin geldiğini gördü. Yemek yemeye vakti yoktu okulda yiyebilirdi. Bu yüzden hemen evden çıktı ve okula gitti.
Okul çıkışına yakın bir saatte telefonu çaldı.
"Merhaba"
"Hae Jung bu gün çalışmıyorsun ama önemli müşterilerimiz gelecek ve biz çok yoğun olacağız. Bu yüzden okul çıkışı hemen buraya gel."
"Peki Müdür Kim gelirim"
Hae Jung okul çıkışı Müdür Kimin söylediği gibi hemen oraya gitti. Personel odasına girdi çantasını bıraktı ve üzerini değiştirdi. Mutfaga gitti önlüğünü taktı ve siparişleri müşterilere götürmeye başladı.
Müdür Kim'in de dediği gibi bu gün çok kalabalıktı ve önemli müşterilerde gelmişti. Hae Jung saatine baktı saat çoktan 19:20 olmuştu bile. Geldiğinden bu yana bir mutfağa bir müşterilere koşturuyordu.
Çok yorgundu biraz dinkenmek için personel odasın gitti. O yukarı personel odasına çıkınca Chanyeol dosyalar için gelmişti. Boş masa olmadığı için Müdür Kim onu odasına götürmüştü.Chanyeol onunla ilgilenmesi için Hae Jung'un gelmesini istedi. Müdür Kim ilk mutfağa indi ama orda yoktu. Tekrar yukarı çıktı ve personel odas8na girdi. Hae Jung koltuğa oturmuş dinlenirken odaya Müdür Kim girince hemen ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
Fiksi PenggemarÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...