2.Bölüm (Tanıtım)
Mugunghwa grubu üyeleri :
SoonSun : Rapper ( grubun umursamazı)
YongMi : Vokalist (grubun en büyüğü)
EunHa : Vokalist- kaptan (grubun annesi)
MyungSee : Dasçı (BoungSun'dan sonra ki grubun küçüğü)
BoungSu :Dansçı -volalist (grubun en küçüğü)
BoungSun MyungSee ile birlikte şakalar yapar SoonSun onları umursamaz, YongMin onlara hiç bulaşmaz,yaptıkları şakaları ciddiye almaz. EunHa grubu ayakta tutmaya çalaışır. Küçüklerin yaptıkları taşkınlıklara engel olmaya çalışır.
*****
BoungSun elinde kutularla pratik odalarına girdi. Bütün herkes neredeyse uyuyacakken BoungSun'un içeri girmesiyle hepsi ayaklandı.
EH: Nerde kaldın bir şey oldu sandık.
SS: Geldi işte. Hem kaç yaşında kız ne olacak ki.
MS: Konuşmayı bıraksanızda yemek yesek artık.
YM: Tamam al bakalım bu kutuda senin istediklerin var.....ve bundada benim....SoonSun bu da senin....
MyungSee'nin acıktığını söylemesi üzerine, YongMin kızların istedikleri yemek kutularını vermeye başladı.
MS: Bunlar çok lezzetli. Hep bunlardan yiyebilirim.
EH: Hep bunlardan yiyemezsin çünkk bunlar sağlıklı değil.
MS: Ama güzeller.
YM: Sen neden geç kaldın BoungSun ? En az 15 dk. geç kaldın.
BS: Şey... Aslında ben yemekleri aldım ama sonra birisiyle çarpıştım ve hepsi yere döküldü sonra tekrar almak zorunda kaldım.
SS: Kiminle çarpıştın ? Tanıyormusun onu ?
BS: Oda bizim şirkette çalışıyor.
MS: Nasıl SM'de çalışan birisiyle çarpıştın ? O kadar insanın içinde nasıl buldun ? ....daha önemlisi birda çalışan biriyse kesin onunla gelmişsindir. Seni yanlız göndermez. Söyle hadi kim bu ?
BoungSun bir süre söyleyip söylememe arasında dişündü.
EH: BoungSun söylesene.... Sanki oda senin gibi bir grup üyesi...bizden saklıyorsun....
SS: Hangi grubun üyesi ? Hadi söyle.
BS: Sabah biz pratik yaparken ses geldiği için EunHa unni yan taraftaki pratik odasına gidip onları uyarmıştı ya onlarda biri.
MS: Waaaa....SoonSun unni nasıl anladın ?
SS: Davranışlarından ve sorduğumuz saman söyleyememesinden .
MS: BoungSun kesin tanıştın onunla. Adı ne hangi grunun üyesi gruptaki görevi ne ? Nasıl birisi ? Seni ne söyledi de şirkete kadar birlikte geldiniz ?
EH: MyungSee yeter bu kadar soru hadi yemeğini ye.
MS: Ben doydum ve BoungSun'da doydu. Hadi gel biz ikimiz birlikte bir şeyler içmeye gidelim.
Dedi ve BoungSun'u elinden tutarak kafeteryaya götürdü. Birlikte bir masaya oturdular. MyungSee aynı soruları baştan sormaya başladı ve BoungSun'da ona sorular soruları tek tek cevapladı.
Bölümlerin uzunluğu nasıl? İsterseniz biraz daha uzun yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...