Sizce hikaye nasıl gidiyor ?
6. Bölüm :
"Hey~ hyung! Biz geldik."
Seungkwan elinde poşetle koşarak içeri girdi.
"Koşup durma. Hani sen yorulmuştun ? Bir dakika bari yerinde dur."
Seungkwan Vernon'un söylediklerini dinlemeyip, evin içinde bir o odaya bir bu odaya giriyordu. Ama aradığını bulamamıştı.
"Artık dur bir yerinde. "
Vernon daha fazla dayanamadı ve Seungkwan'ı kolundan tutup durdurdu.
"Bulamadım. "
Seungkwan üzgün bir şekilde söyledi.
"Neyi bulamadın?"
"Hyung Jun hyung yok."
"Evdedir. Bu saatte bir yere gitmez."
"Ama her yere baktım hyung. Yok ki"
Onlar aralarında konuşurken Jun yeni duştan çıkmış saçları ıslak bir sekilde yanlarına geçip oturdu.
"Eve geldiğiniz ne kadarda belli oluyor."
"Hyung nerdeydin?"
"Şu halimle nerden geliyor olabilirim."
"Her yere baktım hyung ama yoktun."
"Banyodaydım Seungkwan. Her yere baktıysan orda olduğumuda bilmen gerekir."
"Ama oraya siz yanımda yokken girmem yasak. Unuttunmu hyung, geçen sefer yüz kremimi almak için girdiğimde sende soyunuyormuşsun. O gün bana çok kızmıştın. Vernon hyung'ta birinizin orda olabileceğini düşünerek hareket etmemi söylemişti ve o şekilde girmemi yasaklamıştı."
"Waooo... Seungkwan seni ilk defa böyle görüyorüm. İlk kez söylediğimiz şeyleri bire bir hatırlıyorsun."
"Vernon hyung yapma... Her her zaman biliyorum ama ciddiye almıyorum."
"Demek öyle..."
Jun Seungkwan'a bir sey yapacakmış gibi oturduğu yerden kalktı. Seungkwan istemeden de olsa korkmuştu ve oda hemen ayağa kalkıp. Elindeki poşeti gösterdi.
"Hyung bak.."
"O ne?''
"Senin çok sevdiğin bir taaaatlııııı~"
"Soya soslu prinç kekleri ?"
"Evet hyung sende en az benim kadar seviyorsun bunları "
"Hatta ben acıktım bir tanesini yiyeceğim"
Dedikten sonra Seungkwan'ın elinden bir tane aldı. Yiyerek odasına doğru gitti.
"Hyung.... Hasta olacaksın ! Saçların ıslak gezme ortada."
"O şu anda kekini yiyor. Seni duymaz Seungkwan. Boşuna bağırma.."
Seungkwan evet anlamında başını salladı ve digerlerini mutfağa bırakmaya gitti. Geldiğinde Jun saçlarını kurulamış, her zaman olduğu gibi telefonuyla ilgileniyordu. Vernon'da bu gün çok yorulduğu içinodasına gidip uzandı. Seungkwan'da yapacak bir şey bulamadı ve bilgisayarında oyun oynamaya başladı.
Acıktıklarında üçüde mutfağa gidip yiyecek bir şeyler hazırladılar.
"Jen hyung bu etler çok güzel. En çok senin yaptığın etleri seviyorum. Ve Vernon hyung bu prinçler bir harika."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanfictionÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...