SUHO *2

44 3 16
                                    




İki Hafta Sonra :

Yang SeoMin dans odasından çıkıp kendisine ayrılan odaya girdi. Saate baktığında okuldan arkadaşı olan TaeOh'la randevusunun yaklaştığını gördü. Şirkette işi bittiği için hazırlanıp buluşacakları kafeye doğru yola çıktı.

Kefeye geldiğinde TaeOh'un çoktan geldiğini gördü hemen yanına gitti.

SM: Merhaba. Geç kaldığım için üzgünüm.

TO: Merhaba, hayır geç kalmadın, ben erken geldim. Nasılsın ? Nasıl geçti ?

SM:  yorucuydu. Sürekli dans ediyorum eğitmenler eşliğinde, biliyorsun zaten okuldada çok fazla dans ediyorum ama eksiklerim olduğu söyleniyor.

TO: üzme kendini. Bence sen çok harikasın. Hadi yemeğimizi yiyelim, acıkmış olmalısın.

Yemek yerken ufak sohbetlerde ediyorlardı. Yemek bittiğinde

TO: şeeey, eğer zamanın varsa benimle biraz daha vakit geçirirmisin ?

SM: peki, ama biraz daha. Sonra dinlenmem gerek.

İkili kafeden çıktıklarında, yan masada oturan kişi onlara meraklı gözlerle bakmaya devam ediyordu. Baekhyun giden kızı bir yerden tanıdığını biliyordu ama bir türlü hatırlayamıyordu.

Baekhyun'da sevdiği kekleri bitirip tekrar yurda döndü.

BH: merhaba millet~ oh hyung herkes nerde ?

XM: Biliyorsun Baekhyun bu gün boş günümüzdü, Kyungsoo, Jongin, Luhan ve Sehun oyun oynamak için gittiler. Lay, Kris ve Tao film izlemek için sinema salonuna gitmişlerdi daha sonra ne yapacaklar bilmiyorum. Jongdae'de en son odasındaydı, hala gelmediğine göre uyumuş olmalı

SH: herkes bir şeyler buldu uğraşmak için, bizde eve tıkılıp kaldık.

CY: Öyle söyleme Suho hyung, evde oturup dinlenmekte iyi aslında.

SH: haklısın.

Bir süre sessizlik oluştuğunda Baekhyun bu gün kafede gördüğü kızı nerede gördüğünü hatırlamaya çalışıyordu. Ve bir anda bağırdı

BH: Hatırladım !

CY: Ahh Baekhyun ! Beni korkuttun!

XM: neyi hatırladın ?

BH: hani Suho hyung'un en son birlikte gittiğimiz markette yardım ettiği bir kız vardı, hatta eve dönerken Suho hyung gözlerini kızın üzerinden alamamıştı. İşte bu gün kek yemeye gitmiştim 'Chanyeol Gelmemişti Ben Tek Gitmiştim! ' kafede o kızı gördüm.

SH: hiçte bile! Neden gözlerimi kızın üzerinden alamayayım ?

CY: Şimdi bana neden kızdın ki ? Çok yorgunum, evde dinlenmek istiyordum.

XM : konuyu dağıtmayın lütfen. Baekhyun, o kızı tekrar görmüşsen bunda ne gibi bir gariplik olabilir ki ?

BH: Şöyleki hyung, kızın yanında bir erkek vardı ve konuşmalarını birazcık dinledim, kız okulda dans ediyormuş ve bu günde şirkette çok dans ettiğini ve yoruluğunu söyledi. Giderlerken kızın fiziğine baktım normal dans eden birisi olsa öyle görünmezdi. Üstelik şirket dedi, yani kız bizim gibi olabilir.

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin