Luhan Hayal Et *2

83 5 8
                                    

5. Bölüm Final

Xiumin'in Ağzından

Bu gün okulun ilk günü. Luhan erkenden kalktı ve okul için hazırlandı, gerçi gecede uyuyamamıştır heyecandan. Anlamıyorum neden bu kadar heyecanlı ki. Daha bir kaç ay öncesinde " beni odanda sakla beni ararken uçağı kaçırırız gidemeyiz " diyen Luhan'la "bir an önce okulun açılmasını istiyorum. Yeni arkadaşlar tanımak istiyorum" diyen Luhan çok farklı. Zamanla bir çok şey değişiyormuş demekki. Luhanda bunlardan biri.

Ben kalktığımda Luhan çoktan kahvaltı sofrasına oturmuştu. Hemen bende gidip yedim ve okul formamıda giydim. Ben üzerimi değiştirene kadar Luhan çoktan çantasını almış arabaya binmişti. Bende peşinden bindim.

Arabada Luhan heyecandan türkce konuşuyordu. Artık bende en az onun kadar türkce konuşuyordum. Kursa gittim, evde hep türkce konuştuk ve Luhan bana çince bir kelime soylediğinde onun türkcesini söylüyordum böyle bir oyun bile bulmuştuk. İyiki şu anda onun yanındaydım, yanında olmasaydım belkide Luhan buraya bu kadar çabuk alışamazdı. Onun yanında olmak beni mutlu ediyor çünkü o benim çocukluk arkadaşım. 9 yıldır arkadaşız ve bu çok güzel bir şey.

Luhan arabada
++Min sen okul için heyecanlı değilmisin? ++

"Heyecanlıyım ama senin kadar değil. Sen çindeyken okula giderken yataktan çıkmak istemezdin. "

++Biliyorum ama çok garip hissediyorum kendimi. Sanki çok güzel bir şey olacakmış gibi geliyor.++

"Luhan~~ bu gün gerçekten çok farklısın."

++ Bak geldik işte. ++

Luhanın söylemesi üzerine camdan dışarı baktım. Okula gelmiştik. Güzel bir yere benziyordu. Arabadan inip okul bahçesine girdik. Herkes bize bakıyordu ve bizim hakkımızda konuşuyorlardı. Yanlış duymadıysam konuşulanrarın bir çoğu şu şekildeydi " Babamız Çinde büyük bir şirketin ortağıydı buraya gelerek buradaki büyük bir şirkete ortak olmuş ve bizide bu okula göndermişler" Yarı yarıya doğruyduda.

Okulun bahçesinde biraz bekledik ama sınıfımız nerdeydi merak etmiştik. Bu yüzden okul binasına girerek sınıfımızı aramaya başladık. Bu şekilde bulamayacağımızı anlayınca müdürün odasına girdik ve sorduk. Oda bize bir öğrenci rehberliğinde gitmemiz için birini çağırmıştı.

Odaya giren kızla Luhan donup kalmıştı. Ne olmuştu ona böyle ?

**Merhaba. Okula hoşgeldiniz. Adım Zeynep. **

Kız selamlaşmak için elini Luhana uzattı ama o hala hareketsiz bir şekilda kıza bakıyordu. Luhana dirseğimle hafif bir şekilde vurduğumda kendine geldi ve kızın elini tuttu.

++Bende Luhan. ++

"Bende Min Seok"

**Tanıştığıma memnun oldum. Hadi sınıfımıza gidelim**

Luhan şaşkınlıkla ++ sınıfımız? ++ diye sordu.

**Evet sınıfımız, çünü aynı sınıftayız.**

Kız önümüzden yürüyordu. Luhan kulağıma egilerek

" Min ben galiba bu kıza aşık oldum."

Luhanın söylediği cümleye gülümsemiştim. Demekki bu yüzden biraz önce müdürün odasında donup kalmıştı. Gözlerini kızdan o andan itibaren hiç ayırmadığını da görmüştüm. Luhanın bana sabahtan beri iyiyi şeylerin olacağını hissediyorum dediği şey de galiba buydu.

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin