Kai İle Hayal Et

61 5 15
                                    



HyeRi akşam eve gittiğinde çok yorgundu hiç bir şey yapmadan hemen uyumak için yattı. Kai ise eve gittiğinde yine uyuyamamış, sabaha kadar oturmuştu. Sürekli gördüğü rüyayı ve çocukluk arkadaşını düşünüyordu. Aramak istiyordu ama neder olduğunu bilmiyordu bu yüzden çaresizdi.

Sabah Kai saate baktı daha erkendi ama evde de uyuyamıyordu en azından işe gidip çalışacaktı. Daha evdeki herkes uyurken kalkıp işe gitti.

HyeRi de uyanır uyanmaz henem hazırlandı ve işe gitmek için evden çıktı. İse vardığında sabah yaptıkları bütün işin yapılmış olduğunu gördü. Merakla masaladan birinde oturan Kai ve Baekhyun'un yanına oturdu.

H: Kim yaptı bu kadar işi ?

B: Kai yaptı. Sabahın erken saatlerinde burdaydı.

H: Manyakmısın sen ? Biz ikimiz birlikte bile kaç saatte yapıyoruz bu işleri. Sen ne zaman geldin de yaptın ?

K: Gece uyku tutmadı, bende eeken saatlerde buraya geldim. Nevar yani ?

H: Bir şey yok. Sadece kendine dikkat etmiyorsun.

B: Hey sessiz olun şimdi ne diyeceğim size. Hazırmısınız ?

K: Söyle artık....

Dedi ve suy içmeye başladı.

B: Arkadaşım Chanyeol senden hoşlanmış HyeRi..

Demesiyle Kai'nin içtiği suyu püskürtmesi bir oldu.

K: Öhöhööhöhhhöö...

H: Yavaş iç Kai boğulacaksın.

B: Bence içme hızıyle bir ilgisi yok söylediğim şey yüzünden böyle oldu.

K: Hayır. Sadece bir an nefes alamadım. O yüzden böyle oldu.

B: Tabii tabii bizde yedik ya. Neyse biz konumuza geri dönelim. Dediğim gibi Chanyeol senden hoşlanmış ve seninle tanışmak arkadaş olmak istiyormuş. Al, burda numarası var. Onu en kısa zamanda ara.

H: Tamam.

Dedi ve Baekhyun'un verdiği küçük kağıdı aldı. Kai ise püskürttüğü suyu temizliyordu. HyeRi biraz etrafına bakındı ama hala müşteriler yoktu. Chanyeol'u şimdi arayabileceğini düşündü ve telefonunu çıkararak numarayı tuşladı.

CY: Merhaba ?

H: Merhaba ben HyeRi. Baekhyun'un iş arkadaşı.

CY: Ohh. Hatırladım. Doğrusu bu kadar çabuk beni arayacağını tahmin etmemiştim.

H: Şey...Ben... Nasıl söylesem....

CY: Olduğu gibi söyle.

H: Pekiiiii.... Sen benden hoşlanmışsın ama benim için bir başkası var. Benimle boştan yere ilgilenme diye söylüyorum.

CY: Anladım. Benim şimdi kapatmam gerek. Görüşürüz.

HyeRi kapanan telefonla yanlış bir şey söyleyip söylemediğini düşündü. Yanlış bir şeyde söylememişti ki. Doğru olanı yapmıştı ama galiba onu kırmıştı.

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin