ZeynepPasl8' ya ithafen
6. Bölüm
Hae Jung'un artık bir işi yoktu ve bu gün Pazar'dı. Gece iyi uyuyamamıştı ve sabaha kadar oturmuştu. Bir saat önce arkadaşı işe gitmişti. Hae Jung'ta iş aramak istiyordu ama uykusu vardı ve hiç bir şey yapmak için hali yoktu. Bürün gün boş boş evde oturacaktı. Ama aklına sürekli *patron öyle istedi* cümlesiydi. Chanyeol'mu istemişti onun işten gitmesini yani ? Peki neden ? İşten kovulacak kadar mı sinirlendirmişti onu ?... Hae Jung dünden beri bunları düşünüyordu.
Chanyeol ise Suho'nun dediği gibi Hae Jung'tan biraz uzak durmuştu ama aradan bir hafta geçmişti ve daha fazla dayanamayacaktı. Bu yüzden restauranta geldi. Sabah erken saatler olduğu için çok müşteri yoktu. Hemen mutfak kısmına geçti.
"Hoşgeldiniz efendim "
"Hoşgeldiniz Bay Chanyeol hemen yemeğinizi hazırlıyoruz "
"Günaydın efendim "
Chanyeol'u gören bütün çalışanlar onu selamlıyordu ama Chanyol onlar günaydın bile demiyordu. Çünkü Hae Jung'u görememişti. Diğer çalışanların ne söylediği bu yüzden çokta umrunda değildi. Çünkü gözleri Hae Jung'u arıyordu. Tam bu sırada Müdür Kim mutfağa girdi.
"Merhaba Bay Chanyeol hoşgeldiniz. Uzun zamandır yoktunuz. Umarım bir sorun olmamıştır."
"Bir sorun yok"
"O halde buyrun odama geçelim. Yüzünüzden konuşmak istediğiniz bir şeyin olduğunu anlayabiliyorum"
Chanyeol bir şey söylemeden merdivenleri çıkarak odaya girdi.
"Evet Bay Chanyeol dinliyorum "
"Herkes mutfaktaydı ama Hae Jung'u mutfakta göremedim. Personel odasındamı ?"
"Şeeey.... Efendim... Nasıl söylesem bilmiyorum ama-"
"Meraklandırmada söyle direk."
"Hae Jung dün istifa etti."
"A-an-anlamadım ? Te-tekrar et !"
"Hae Jung istifa etti "
"Neden !?"
"Sizden dolayı olduğunu söyledi. Yani sizin yüzünüzden istifa etmiş. "
"B-ben-mi ?"
"Evet efendim yani bana öyle söyledi. Başka bir nedeni varsada bilmiyorum."
Chanyeol duyduğu her kelimeyle çökerken ne yapacağını bilemez durumdaydı. Hiç bir şey söylemeden hızla odadan çıkıp kendini dışarı attı. Nefes alıp sakinleşmeye çalışsada olmuyordu. Gitişti....hemde onun yizünden gitmişti.
Cebinden telefonunu çıkarıp Hae Jung'u aramaya başladı. Hae Jung gelen aramayla şaşkınlıktan donup kalmıştı. Çalan telefonu gözlerinin dolmasına neden oluyordu. Bir anda sinirle eline telefonu aldı *önce kov sonra ısrarla ara. Bekle sen açarım* diyerek gelen aramayı reddetti. Chanyol ise aramasının reddedilişine kızarken. Onu ne kadar üzdüğünü bir daha anlamış oldu.
Derin nefesler alarak sakinlaşmaya çalışorken Hae Jung'u aramaya devam ediyordu. Ama aramaları yine cevapsız kalıyordu. Daha fazla kendini tutamadı ve arabasının lastiğine vurmaya başladı.
Müdür Kim hemen koşarak Chanyeol'u sakinleştirmeye çalışıyordu."Efendim sakin olun."
" Bay Chanyeol yapmayın"
"Bay Chanyeol durun artık. Sorun her neyse bu şekilde çözemezsiniz ""Hae Jung'u aradım açmadı. Bana o kadarmı kızgın?"
"Efendim sakin olun ve aradan biraz zaman geçmesine izin verin"
Chanyeol biraz sakinleştikten sonra onu aramaya tekrar başladı. Ama aramaları yine cevapsız kalmıştı. Hae Jung ise ısrarla çalan telefonu nedeniyle gözleri istemsizce doluyordu.
.
.
.
.
.
Akşam olmuştu ama Chanyeol onu aramaktan vazgeçmemişti. Hae Jung ise telefonunun ısrarla çalışına dayanamamış ve sessize almıştı. Hae Jung akşama kadar bir şey yememişti hatta yataktan bile çıkmamıştı. Akşam olunca arkadaşının eve gelme saatine yakın akşam yemeği hazırlamaya başlamıştı. O sırada arkadaşı eve geldi."Ben geldiiiim."
"Hoşgeldin MinRi "
"Neler yapmış bakalım benim bir tanecik arkadaşım?"
"Evde bir insan ne yaparsa bu bir tanecik arkadaşında onu yaptı "
"Yaaa Hae Jung sıkma canını. Bulursun yeni bir iş."
"Ya madem işten kovuyorsun akşama kadar neden ışrarla arıyorsun ki ! Dengesizmi bu adam ?"
"Kim? "
"Patronum olan Bay Chanyeol. Beni işten o kovmuş. Ama şimdide sabahtan beri beni arıyor. Bende açmadım. "
"Telefonun nerde? "
"Odamda masanın üzerinde "
MinRi hemen odaya gidip Hae Jung'un telefonunu aldı ve gelen aramalara baktı
*Bay Chanyeol 214 cevapsız arama*
"Yok artık. Bir insan neden bu kadar ararki ? Ve neden bir insan bu kadar aramayı açmaz ki ? Patronuna diyor dengesiz diye kendisi çok dengeliymiş. Gördük."
MinRi hemen Chanyeol'u aradı.
"Hae Jung! Sonunda neden açmadınki ? Sabahten beri arıyorum !"
"Şeeey... Bay Chanyeol ben Hae Jung'un ev arkadaşı MinRi."
"Hemen telefonu ona ver! Konişmam gerek onunla!"
"O sizinle konuşmak istemiyor. Bu yozden aramalarınızı açmadı."
"Ne demek istemiyor? Hemen ona ver !"
"Üzgünüm ama hayır. Hem kızı işten konuyorsunuz hemde onumu arıyorsunuz ? Kusura bakmayın ama onunla konuşmanıza izin veremem. Kapatıyorum."
"Ne !? Ne kovması !? Ben kimse-"
MinRi Chanyeolun konuşmasının bitmesini beklemeden telefonu kapattı. Tekrar çaldığında telefonu komple kapattı. Mutfaga Hae Jung'un yanına gitti.
"Ne yaptın sen ?"
"Patronunla konuştum. Anlaşılan seninle gerçekten konuşmak istiyor. Ve büyük ihtimallede işe geri dönmeni isteyecek. Kesin bilgi senden hoşlanıyor."
MinRi son cümlesini gülerek söyledi ama Hae Jung onun koluna vurdu.
"O benim patronum"
"Ve sende onun kalbinin hırsızısın" bir gülme ve bir vuruş daha.
Onlar yemeklerini yerken Chanyeol MinRi'nin ne demek istediğini anlamaya çalışıyordu *hem kovuyorsunuz hemde ısrarla arıyorsunuz*. Bununla neyi kastetmişti ki ? Chanyeol bir haftadır tıpkı bu günki gibi uyuyamıyordu.
.
.
.
.
.
.
.Sabah olunca Chanyeol erkenden restauranta gitti ve Müdir Kim'in odasına girdi. Eğer telefonla ona ulaşamıyorsa onda evine giderdi. Hae Jung'u ilk gördüğü günki doldurduğu işe alım formunu dosyaların arasında aramaya başladı.
Kısa bir aramanın sonrasında istediği bilgileri bulmuştu. Hemen Hae Jung'un adresini telefonuna not etti ve odadan çıkarak arabasına doğru ilerledi.
Arabasını çalıştırarak son hızda aldığı adrese doğru yol aldı.Hae Jung bu gün kendini çok halsiz ve yogun hissediyordu. Bu yizden okula gitmemişti. Chanyeol ise kısa bir yolculuktan sonra adrese ulaştığında arabayı kenara park ederek hızla evin bahçesine girdi. Hızlı adımlarla evin kapısına yaklaştı ve kapıyı çaldı. Hae Jung çalan kapıyı duyunca tv.'nin sesini kıstı ve oturduğu koltuktan kalkarak kapıya doğru gitti. Kapının kolundan tuttu ve çevirdi karşısında.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
FanficÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...