Kai İle Hayal Et

59 6 48
                                    




6. Bölüm

Kai'nin ağzından :

Peki tamam karışmıyorum. İstere onunla birlikte olsun, sevgili olsunlar, birbirlerini sevdiklerini söylesinler umrumda değil. Karışmıyorum.  Eğer rahatsız olursa da HyeRi kimi seviyorsa o karışsın o kurtarsın. Hem ben neden bu kadar çok düşünüyorum ki bu konuyu ? boşver sene Kai !

Sen şimdi tanıdığın HyeRi'yi değil, çocukluk arkadaşın olan HyeRi'yi seviyorsun. İsimlerinin benzer olması  kafanı karıştırmasın. Düşüncelerine ve duygularına dikkat et !

xxxxxxxxx

Kai yemek yerken kendi içinde düşünüyordu ve düşündükleri için kendine kızıyordu. Yemeğini bitireceği sırada personel odasına HyeRi girdi.

H: Burdamıydın ? Bende sana bakıyordum.

K: Neden ! Yoksa en sonunda Chanyeol'dan rahatsızmı oldun. Eğer olduysan git o aklından çıkaramadığın kişiye söyle. İlgilenmiyorum artık bu konuyla.

H: Kai saçmalama lütfen. Ne diyorsun hiç bir şey anlamadım. Sadece yemek yedinmi diye merak etmiştim. Yemediysen senin için bir şeyler hazırlarım diyecektim ama senin yemek yemeye değil birilerini azarlamaya ihtiyacın varmış.

Dedi ve odadan çıktı. Kai tam peşinden gidecekti ki cebinden kolyenin kendinde olan parçası düştü. Eğilip onu yerden aldı.

K: Tamam. Kendime hakim olabilirim. Sorun yok. Gitmeyeceğim peşinden.

Dedi ve tekrar yerine oturup kalan yemeğini yemeye devam etti.

VVVVVVVV

HyeRi personel odasından çıkınca mutfağa Baek'in yanına gitti. Sinirle masaları sildiği  bezi tezgahın üzerine fırlattı.

B: Hey! Neler oluyor yine. Sakin ol biraz. Yakında beni parçalayacaksınız.

H: Ne mi oluyor ? Sorun Kai. En son aç olduğunu söylemişti ya bende işim bitince yemek yedimi diye merak ettim onu aradım. Odada yemek yiyormuş. Birde üzerine bana kızdı. Ne yaptım ki ona ?

B: Ona ne yaptığını ne o ne ben nede sen biliyorsun. Bu arada Chan sana sarkıntılık yapıyormuş doğrumu ?

HyeRi sakince başını evet anlamında salladı.

B : Peki bundan rahatsız oluyormusun ?

H: Elbette rahatsız oluyo-

B: Sen Chanyeol'un yaptıklarından rahatsız oluyorsun. Kai'de seni ondan korumaya çalışıyor. Kai'yi çok fazla tanımıyorum ama onun için önemli biri gibisin. Bu yüzden Kai sana karşı böyle korumacı. Ama ilk sen onu tersledin. Yani ilk hatayı yapan sensin. Gidip ondan özür dile.

H: Sen gerçekten doğrumu söylüyorsun ?

B: Evet.

H: Aaaaa.....peki.... Gidip ondan özür diliyeceğim.

B: Hey hey hey.... Dur orda. Gitmiyorsun şimdi bir yere. Bana yardım etmen gerek.

H: Offff.... Peki.

HyeRi Baek'e mutfakta hazırlık yapmasına yardım ediyorken Kai'de gelen müşterilerle ilgileniyordu. HyeRi bir süre sonra Baekhyun' a yardım etmeyi bıraktı ve siparişler için Kai'ye yardım etti.

HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin