Kai İle Hayal Et

55 4 57
                                    



5. Bölüm :

HyeRi eve geldiğinde bu gün olanrı düşündü. Chanyelun onu takıntı haline getirdiğini bilmyordu. Telefononu eline aldığında bir kaç tane mesajın geldiğini gördü. Gelen mesajları tek tek okudu. Chanyeolun ona gönderdiği mesaj yoktu çünkü eve gelmeden bir kaç saat önce Kai o mesajı silmişti.

HyeRi yoğun bir gün geçirmişti, yatağına uzandı ve boynundaki kolyeye dokunarak gözlerini kapadı.
*Lütfen yakın zamanda gel....*

*********

Kai eve gittiğinde Chanyeol'un yaptıklarını düşündükçe sinirleniyordu. Olanları anlatmak için Baekhyunu aradı

K: Baekhyun sana bir şey söylemem gerek.

B: Dinliyorum. Hem biz daha bir kaç saat önce birlikte değilmiydik ne söyleyeceksin ki?

K: Sence Chanyeol nasıl biri ?

B: Çok iyiy birisi neden sordunki ?

K: Kafede HyeRi'ye sarkıntılık yaptı. Kafeyi kapatıp evlere dağılmadan önce HyeRi'ye ' benim olacaksın o zaman bana bu şekilde davranamayacaksın' gibi şeyler mesaj göndermiş. Bende tesadüfen gördüm HyeRi korkmasın diye sildim. Bir daha böyle şeyler yaparsa diye numarasını da engelledim.

B: Yani benim tanıdığım Chanyeol hiç böyle değildi. Neler yapar bilmiyorum. Ama kafayı HyeRi'ye taktığı kesin.

K:  Neyse yarın görüşürüz.

Diyip telefonu kapattı. Baekhyununda söylediği gibiyse kafayı HyeRi'ya taktıysa eğer her şeyi yapar. Bu yüzden daha dikkatli davranmaları gerekiyordu. HyeRi yanlız hiç bir yere gitmeyecek.

*****

Kai kalkar kalkmaz yemek yemeden hemen kafeye gitti. Gittiğinde HyeRi ordaydı Kai'de onların yanına  gitti.

B: Günaydın.

K: Günaydın.

H: İyileştin mi ?

K: Evet. Geçti baş ağrım. Ama ben yemek yemeden geldim bana yiyecek bir şey verseniz.

H: Ben masaları sileceğim Baekhyun versin.

HyeRi eline bez alıp gitti. Kai' de Baekhyunla konuşmak için fırsat bulmuş oldu.

HyeRi masları silerken Chanyeol geldi.

CH: Yardım edebilirmiyim ?

H: İstemez.

CH: Neden bana karşı böylesin ?

H: Nasılım ?

CH: Bana karşı soğuksun, yanında istemiyorsun, ne söylesem hep olumsuz cevap veriyorsun, kendine yaklaştırmıyorsun, diğer garsonu benden daha çok seviyorsun ama seni seven o değil benim. Bana bu şekilde davranmayı kes.

H: Ben sana umut verecek bir şey söylemedim ve yapmadım. Hatta en başında seni arayıp olmaz dedim.

CH: Bende olacak diyorum. Ben ilk kez birisini bu kadar çok sevdim. O'da sensin. Neden beni anlamıyorsun?

H: Ben seni anlıyorum asıl sen beni-

HyeRi'nin konuşmasını bölen Chanyeol'un çalan telefonu oldu. Chanyeol sinirle telefonu açtı ve hen geleceğini söyleyip telefonu kapattı.

CH: Bu konuşma daha bitmedi seni bırakmam. Ama şimdi gitmem gerek.

Dedi ve hızla kafeden çıktı. Chanyeol  giderken Kai HyeRi'nin yanına geldi.

K: O kimdi ?

H: Chanyeol. Benimle konuşmak için gelmiş.

K: Ne dedi sana ?

H: Beni sevdiğini söylüyor. Benden vazgeçmeyecekmiş. Ona karşı iyi davranmamı istiyor.

K: Buraya kadar geldi sana bunları söylüyor, bize bir şey söylemiyorsun ?

H: Sizi neden çağırıyım ?

K: Ahh doğru unutmuşum. İlk önce zarar göreceksin. Korkudan kıpırdamayacak hale gelecwksin ondan sonra söyleyeceksin değilmi.

Dedi ve Baek'in yanına mutfağa gitti. HyeRi arkasından öylece baka kaldı.

H: Ne olduku ki şimdi ? Niye bana kızdı ? Kızmakta haklımı ki ? Ama bu karda kızması gerekmezdi.

HyeRi kendi kendine konuşurken bir taraftandakalan masaları siliyordu. Kai bir anda mutfağa girdi.

K: HyeRi beni deli ediyor!

B: Hey sakin ol.

K: Nasıl sakin olabilirim ? Chanyeol geliyor onu tehdit eder gibi konuşuyor. Onu rahatsız ediyor. Ama o gelip bize söylemiyor.

B: Belki rahatsız olmuyordur ?

K: Bu mümkün değil. Onunla telefonda konuşurken başka birisinin olduğunu söyledi. Eğer başka birisi varsa böyle bir durumdan rahatsız olması gerekir.

B: Başka birisi varsa o engelleyebilir. Sen karışma.

K: Peki tamam. Karışmıyorum.

B: Ahhhh yapma.....kötü bir şey demedim ki.... Bak birde dinlemeden gidiyor...



HAYALLER   GEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin