HyeRi yemeğini bitirmişti çokta ama üzerine Kai ile tartışınca hemen odadan çıkmıştı. Bir süre sonrada Baekhyun yanına gelmişti
B: HyeRi ?
HR: Efendim
B: İyimisin ?
HR: Hmm.
B: Bana hiç öyle gelmedi. İyi görünmüyorsun sanki.
HR: İyiyim ben. Merak etme. İşine bak.
Kai ' de içerde ki tabakları toplayıp mutfağa bıraktı. Göz ucuyla HyeRi'ye baktı ama yüzü donuktu. Onun nasıl hissettiğini bilmiyordu. Anlayamamıştı.
K: HyeRi ? İyimisin ?
HR: Evet. Merak etme.
K: Yüzün neden öyle ? Bana kırgın mısın ?
HR: Hayır.
K: Pekiiii..... Müşteriler gelmeye başladı hadi onlarla ilgilenelim.
Akşama kadar gelen müşterilerle ilgilendiler. Ama HyeRi'de hala aynı yüz ifadesi ve hala aynı ses tonu vardı. Sadece müşterilerle iletisime geçtiğinde normale dönüyordu. Aksam kafeyi kapattıklarında eveler gideceklerdi. Ama bir misafirleri vardı.
B: Senin bu saatte ne isin var burda ?
CY: Bir kaç gündür gelmiyordum. Özledim de bir geliyim görüyüm dedim.
K: Kimi !?
B: Beni canım baska kimi olacak. Değilmi Chanyeol ? Hadi sen beni eve bırak gelmişken. Hadi yürü, yürü....
Baekhyun kavga cıkmasın diye konuşmayı sonlandırıp Chanyeol'la birlikte gitmeye çalışıyordu ama başarısız oldu.
CY: Kimi olacak HyeRi 'yi özledim. Onu görmek için geldim. Onu evine bırakmakta isterim.
K: Gerek yok arkadaşım. Ben götürüyorum onu. Sen kendi işine bak.
CY: HyeRi hadi gidelim.
K: Ben bırakırım seni.
Üçününde gözü HyeRi'nin üzerindeydi ve ne cevap verceğini bekliyorlardı.
HR: Ben kendim gidebilir-* Bu ara Kai ile goz göze geldi ve onun bu gün kendisine neler söylediğini hatırladı. * -dim ama kendimi iyi hissetmiyorum Kai beni götürebilir.
K: Duydun cevabını....gidelim...
Kai Chenyeol'a inat HyeRi'nin elinden tuttu ve çekerek götürmeye başladı. ChanYeol ise onların bu haline çok sinirlenmişti ve Baekhyun'un konuştuklarını dinlemeden dönüp gitmişti. Baekhyun ise kafenin önünde yolda yanlız başına kalmıştı.
BH: Yaaa benim anlamadığım şey... Bunlar bir kavga ediyor birde böyle samimi oluyorlar. Anlamadım gitti yani bu aralarındaki ilişkiyi. İki yabancılar ama birbirlerini çok iyi tanıyorlar. Anlam veremiyorum.
Burdan kavgalı ayrılıyorsunuz eğer sabah barışmış olarak gelirseniz aranızda basit bir arkadaşlığın olmadığına kanaat getireceğim ve sizin aranızı yapacağım. Çok zevkli olacak :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER GEMİSİ
ФанфикÖncelikle hepinize merhaba. Bu kitap sadece Koreyle ilgili hayalleri olanlar için. Bu kitapta hayal gücümüzü birleştirip, hayaller yazacağız. Yani sizinle birlikte. Sizinde hayaliniz kitapta olsun istiyorsanız yorumlara kiminle, nasıl bir hayal isti...