2.

1.6K 127 12
                                    


Liam: De ce mă ignori?

Am oftat și m-am aruncat pe pat. Băiatul ăsta nu mă lasă deloc în pace. Pur și simplu îmi trimite mesaje peste mesaje. De aseară îmi tot trimite și deja m-a obosit.

Liam: Iar mă lași cu seen. Urât din partea ta.

Am oftat și am privit ecranul telefonului. Să îi răspund la mesaj, să nu îi răspund la mesaj?

Liam: Știu că sunt insistent, dar pur și simplu vreau să vorbim. Am nevoie de tine.

Are nevoie de mine? Dar ce sunt eu aici? Vreo fufă care să aibă timp pentru toți idioții? Vezi să nu!

Liam: Te rog, nu mă lăsa cu seen. Nu e frumos din partea ta... Ești o fată rea!

Dacă așa m-a făcut mama și tata, ce să fac eu?

Mi-am dat ochii peste cap și am aruncat telefonul departe de lângă mine. Chiar nu aveam chef să vorbesc cu acest individ. E doar un idiot care vrea să își bată joc de mine așa cum a făcut și James. Pur și simplu nu mai vreau să fiu așa.

Am crezut că el mă iubește, dar doar s-a jucat cu mine. Am fost fata aia inocentă, încă sunt, și a avut un avantaj aici. Am crezut toate porcăriile pe care mi le-a spus, am crezut fiecare cuvânt de-a lui. Doamne, cât de naivă am putut să fiu!

Nu mai vreau să mi se întâmple acest lucru. Vreau doar să am o viață așa cum am avut-o până să-l cunosc pe James.

Soneria telefonului iar s-a auzit și am oftat. Ăsta ce mai vrea?

Liam: Ți-am spusîți ador părul tău roșcat? Ești superbă! Iar pistruii tăi sunt și mai minunați. De ochii tăi nici nu mai spun, albaștrii ca marea, cerul... un albastru pur.

Poate că fac cea mai mare greșeală acum, dar instinctul îmi spune să îi răspund și așa fac.

Raven: Ai văzut că nu îți răspund și ai zis să îți încerci norocul cu bazaconiile alea, nu?

Am trimis mesajul și am așteptat să îmi răspundă.

Liam: Observ că mi-a mers.

Raven: Și nu o să îți mai meargă altă dată. Vreau să lași în pace, nu îmi mai trimite mesaje, nu mă mai bate la cap cu aceste cuvinte ale tale... Doar lasă-mă!

Liam: Raven scumpo, îmi pare rău îți spun acest lucru, dar nu am să te las niciodată. O zi bună în continuare, iubito!

Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum