— Olivia, de ce mă simt rău? îmi întreb prietena, iar ea geme.— Cât am băut aseară? mă întreabă la rândul ei.
— Nu mă întrebă pe mine, îi răspund în timp ce încerc să mă ridic din pat. Nu îmi aduc aminte nimic din ce am făcut aseară, continui.
— Tu crezi că eu îmi aduc aminte? Olivia mă întreabă in timp ce se ridica și ea din pat, își pune mâna pe frunte si se încruntă ușor. Doamne, nu mai beau în viața mea!
— De câte ori ai spus asta și tot bei, îi spun și schițez un zâmbet.
Îmi arată limba și izbucnesc în râs, o fi ea prietena mea cea mai bună, dar e nebună rău. A fost alături de mine atunci când am avut nevoie de cineva și o să îi fiu recunoscătoare pentru tot restul vieții. Nu am s-o uit niciodată.
Mi-am luat telefonul să văd cât e ceasul, dar un mesaj mi-a atras atenția. Era de la James. Am scăpat telefonul jos, iar privirea prietenei mele s-a întors spre mine.
— Ești bine? mă întreabă speriată, luând telefonul de jos.
— E-eu..., încep să mă bâlbâi și îi arăt cu mâna spre telefon. Deschide și ea telefonul și se uită, face ochii mari și aruncă telefonul pe pat.
- Raven, liniștește-te, îmi spune și încerc să fac asta, dar eșuez. Îmi este frică, și nu știu de ce.
Nu m-am agresat fizic ca să îmi fie atât de frică, dar tot îmi este teamă. Mi-e frică să nu fac iarăși aceași prostie, să îl iert și să își bată iar joc de mine. Nu mai vreau acest lucru. Încerc să fiu puternică, dar nu pot. Nu pot să trec peste oricât aș încerca.
— N-ai citit mesajul, nu? mă întreabă Olivia și dau din cap în semn că nu. Se întinde pe pat și îmi ia telefonul citind mesajul cu voce tare.
— Ești doar o târfă, ți-ai făcut de cap cu mine, iar acum îți bați joc și de fratele meu. Dar n-ai să reușești asta! Ai înțeles? N-o să reușești!
Am izbucnit în plâns, iar prietena mea a venit lângă mine repede, luându-mă în brațe.
— Nu mai pune la suflet, Raven. E nebun, lasă-l dracu' odată!
— Ce am făcut să merit asta? o întreb și încep să plâng mai tare. Nu mă dau deloc la frati-su, doar vorbesc cu el și îmi place de el.
— Gata, Raven! Stai liniștită, nu îți poate face nimic James. Liam e fratele lui mai mare și dacă ține la tine, îl v-a pune la punct, ai să vezi.
— Îmi e așa frică, Olivia... mărturisesc și o strâng mai tare in brațe. Să nu mă lași niciodată! continui.
— Niciodată, ești prietena mea cea mai bună, îmi spune și zâmbesc.
A/N Iată că a apărut și James prin peisaj. Întrebare: Ce credeți despre el?
CITEȘTI
Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)
FanfictionFosta „Iubește-mă prin mesaje". FINALIZATĂ! După despărțirea de James, Raven încearcă să treacă peste și să îl uite, dar mesajele pe care le primește de la un necunoscut, încep să o enerveze și se gândește să intre în jocul lui. Dar cu cât începe s...