8.

993 98 26
                                    


Au trecut două zile de când Liam nu mi-a mai dat mesaj. În aceste zile m-am simțit singură, când el îmi dădea mesaj, mă simțeam mai importantă, mai specială, mă simțeam mai vie. Dar acum, acum că el nu a mai dat niciun semn, m-am simțit părăsită. Când vorbeam cu el, chiar dacă abia răspundeam, mă simțeam mai bine. Uitam de tot ce mi s-a întâmplat, de James, de pozele alea, de tot și de toate...

Acum am stat singură, gândidu-mă cum ar fi dacă nu aș fi fost împreună cu James. Poate mă simțeam mai liberă, mai încrezătoarea in mine, dar acum, acum mă simt slabă. Nu mai pot avea încredere în nimeni de atunci. Și chiar dacă aș vrea, nu pot. Nu pot uita ce mi s-a întâmplat.

Am ținut la el, am ajuns să-l iubesc, dar el ce a făcut? A trucat niste poze cu mine și le-a făcut afișe, lipindu-le pe dulapurile liceului.

Am fost așa idioată că am avut încredere oarbă în el. Acum din cauza lui am ajuns la cauză pierdută.

Mi-am luat telefonul în mână și am intrat la mesajele cu Liam. Îmi plăcea să recitesc conversatia. Așa fac mai mereu. Am vrut să îi scriu ceva, dar de fiecare dată când scriam un cuvânt, îl ștergeam. Nu știam ce pot să îi spun. Dacă mă crede una din aia care vrea doar atenție?

Îmi plăcea compania lui, dar dacă a decis să nu mai vorbească cu mine, este strict alegerea lui. Nu o pot schimba.

Am simțit cum telefonul a început să vibreze și am deschis repede teledonul, observând că aveam un mesaj de la el.

Liam: Bună, Raven.

Am zâmbit și am început să tastez.

Raven: Hei, Liam.

Liam: Cum te simți?

Raven: Acum mai bine.

Liam: Esti sigură?

Raven: Nu.

Liam: De ce?

Raven: Pentru că în astea două zile de când nu mi-ai mai dat mesaj, m-am simțit tristă. Mă obișnuisem să vorbesc cu tine.

Liam: Nu ți-am dat mesaj în astea două zile deoarece voiam să te las să îți revii. Dar dacă voiai să vorbești cu mine, de ce nu mi-ai trimis un mesaj?

Raven: Îmi era rușine, nu voiam să te deranjez.

Liam: Raven, tu nu mă deranjezi niciodată. Ai un loc special în inima mea.

Raven: Ăă, nu știu ce să spun...

Liam: Îți trimit un mesaj mai târziu, m-a strigat mama.

Raven: Ok.

A/N Nu mai vreau comentarii cu next. Vă rog frunos, m-am saturat să văd cuvântul ăla de atâtea ori. Vreau să vă aud/citesc părerea voastră despre această carte, nu doar "next".

Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum