Liam: Răspunsul e da? Adică, chiar vrei să fii iubita mea?Raven: Da, Liam. Chiar vreau să fiu iubita ta. Ce, nu îți vine să crezi?
Liam: Nu. Chiar nu. Parcă sunt într-un vis și în curând simt că o să mă trezesc.
Raven: Nu e niciun vis, Liam. E realitatea! Suntem împreună. Iubit și iubită.
Liam: Încă sunt în șoc, iubito. Chiar nu visez?
Raven: Nu, nu visezi.
Perspectiva lui Liam
Am pus telefonul deoparte și m-am întins pe pat, uitându-mă la tavan și gândindu-mă la Raven. Încă nu îmi vine a crede că ea este iubita mea, că a acceptat ce i-am cerut. Încep să o plac, poate chiar foarte mult și gândul ăsta mă sperie, mă speria al dracului de tare.
Nu o cunosc de mult timp, dar simt că ea îmi este acea jumătate. Poate că celelalte cu care am fost împreună, nu au fost bune pentru mine, dar ea, Raven, simt că ea este ceea ce am căutat până acum.
Mă simt așa papă-lapte. Mă simt așa neputincios atunci când sunt lângă ea, îmi pierd aproape toate cuvintele pe care le gândesc, pe care vreau să i le spun. Nu eram așa până să vorbesc cu ea, până să o întâlnesc, dar acum mă simt schimbat, foarte schimbat. Raven e o fată pe care nu aș da-o nimănui. Poate că sunt egoist acum, dar asta simt în momentul acesta. Nu vreau să o împart cu nimeni, iar daca James de va baga iar în relația mea, am să pun piciorul în prag. Nu contează că e fratele meu, mie nu îmi pasă.
Am auzit ușa cum s-a deschis și mi-am întors privirea, văzându-l pe fratele meu stând cu mâinile încrucișate la piept, privindu-mă cu un sictir. Îl văd cum rânjește apoi începe să bată din palme.
— Vai, vai, vai, îi aud vocea și mă ridic din pat privindu-l.
— Ce vrei? îl întreb.
— Mi-a șoptit o păsărică că tu ești împreună cu Raven, e adevărat? mă întreabă și îl privesc, rânjind eu acum in locul lui.
— Te interesează așa mult daca e adevărat sau nu?
Îl văd cum se încruntă și râd în sinea mea. Nu știu ce o mai vrea de la Raven, dar trebuie să aflu. Ori mai simte ceva pentru ea ori... nu știu.
— Sunt foarte interesant de iubita ta, Liam, îmi spune cu aroganță și îmi venea să mă reped la el și să îi dau vreo două.
— Ai grijă, îi spun și mă ridic din pat apropiindu-mă de el. Ai grijă de ceea ce faci, James. Raven e a mea și numai a mea.
Ne privim în ochi timp de câteva minute fara sa spunem nimic. Ascunde ceva el și trebuie să aflu de ce vrea să îi facă atât de multe lucruri lui Raven. Ce l-a determinat să o urască așa mult.
— Ar trebui să îi spui iubitei tale să aibă grijă, nu mie, frate, îmi spune și mă bate pe umeri, ieșind din camera mea și lăsându-mă să privesc în urmă lui.
Mai vedem noi, frate, îmi spun în gând. Mai vedem.
A/N știu, e scurt acest capitol, dar mă simt că rău de câteva ore și nu știu de ce. Dar sper că va plăcut capitolul și vă aștept părerile.
Întrebare: Ce are de gând James?
CITEȘTI
Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)
FanfictionFosta „Iubește-mă prin mesaje". FINALIZATĂ! După despărțirea de James, Raven încearcă să treacă peste și să îl uite, dar mesajele pe care le primește de la un necunoscut, încep să o enerveze și se gândește să intre în jocul lui. Dar cu cât începe s...