12.

927 91 41
                                    


Raven: Aș mai vorbi cu tine, dar rămân fără baterie, iar prietena mea Olivia trebuie să apară în orice clipă. Putem vorbi mai pe seară?

Trimit mesajul și aștept cu nerăbdare răspunsul lui. Îmi place să vorbesc cu el. Mă simt mai în siguranță și nu știu de ce.

Liam: Sigur, nu e nicio problemă. Aștept mesajul tău. Te pup!

Raven: Și eu!

Am închis telefonul și m-am ridicat din pat, punându-l la încărcat. Mai aveam 5% baterie și urăsc când mi se întâmplă asta, mai ales când sunt într-o conversație mai "aprinsă" și trebuie să îmi cer scuze că nu mai pot vorbi. E nașpa sentimentul ăsta.

— Ia uite cine a apărut la tine și cu cine! Olivia apare în camera mea cu o sticlă de alcool. Mă încrunt, iar ea doar îmi face cu ochiul.

— Ce naiba faci cu aia? o întreb.

— O vreau pe Raven cea rea înapoi, ok? Și cum știu că băutura te va face cum erai înainte, măcar pentru câteva ore, m-am gândit să ne distrăm in seara asta, îmi spune și flutura sticla cu alcool în fața mea.

— Olivia, știi că nu mai beau! îi spun și își dă ochii peste cap.

— Da, stiu, dar suntem numai noi două aici, putem face ce vrem.

Dau din cap în semn de negare și ea se bosumflă.

— Hai, o guriță mică, mică de tot! îmi spune și vine cu paharul in fața mea. Hai Raven, nu mai fi o călugăriță!

— Ok, fie, doar o gură! îi spun și îi iau paharul din mână si îl dau pe gât. Mă strâmb atunci când îmi simt gâtul cum ia foc. Nu am mai pus gură pe alcool de mult și am uitat senzația.

Și de la acea mică gură de alcool, am ajuns amândouă să bem toată sticlă și să dansăm că proastele prin casă cu muzica la maxim. Îmi era dor de senzație asta.

— A--auzi Rrraven, se bălbâie prietena mea, iar eu mă așez pe podea din cauza amețelii.

— Dda?

— Cccee mai faace sexosul ăla de Liam? mă întreabă și încep să râd. Chiar nu știu ce face, nu am mai vorbit cu el de ore bune.

— Nu știu, răspund și după încep să sughiț. Nu mai beau în viața mea, Olivia! îi spun și ea rânjește la mine in timp ce se aruncă pe pat închizând ochii.

— Noapte bună, Raven, îmi zice și adoarme.

Păi eu ce fac acum singură?

Încerc să mă ridic de pe podea, dar amețeală încă persistă și mă târâi până la priză să îmi iau telefonul. Daca Olivia doarme, sper că nici Liam al meu nu doarme. Am nevoie de el acum.

Încerc să deschid telefonul, dar eșuez. Mâinile îmi tremură și nici de-a dracu' nu reușesc să pun codul ăla afurisit!

Într-un final reușesc să deschid telefonul și intru la mesajele cu Liam, tastând ușor.

Raven: Ai chef de un sex la telefon?

A/N Voiam să pun mâine după ora 13:00 next-ul, dar nu am mai avut ce face și l-am postat tot astăzi.
Întrebare: Ce credeți că va spune Liam și cum va reacționa?

Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum