Mi-am întors capul și l-am văzut pe Liam cum stătea la fereastra mea cu telefonul în mână. Întrebarea e, ce caută la ora asta aici? Ce mai vrea acum? Am lăsat telefonul pe pat și m-am dus la balcon și am deschis acea ușa, l-am lăsat să intre și am închis ușa.— Ce cauți aici? l-am întrebat uitându-mă urât la el.
Nu am putut uita ziua de astăzi și nu cred că o voi uita vreodată.
— Voiam să vorbesc cu tine, îmi explică și se așează pe un scaun din cameră.
Îmi dau ochii peste cap și mă așez pe pat. Dacă află mama că un băiat e în camera mea fără să știe, am încurcat-o. Mai ales că e unul din frații Payne.— Atunci vorbește, îi spun sec și îl privesc.
Observ cum înghite în sec și ochii lui se poziționează asupra mea.
— Uite, chiar îmi pare rău că întâlnirea noastră a fost stricată de James. Nu știu cum a aflat de ea și cum a ajuns acolo. Aș vrea să pot da timpul înapoi și să îl ignor pe frate-miu.
Stau și îl privesc puțin cam mult și mă gândesc dacă să îl iert. Aș putea să fac asta, dar nu vreau. Chiar dacă o fi el mai bun ca James, eu tot nu pot avea încredere în băieți. Într-un anumit fel toți băieții se aseamănă, chiar dacă sunt buni, răi, frumoși sau urâți. Ei tot băieți rămân.
Oftez și îmi trec cu mâna prin păr. Eram nervoasă, supărată și stresată. Oricât aș încerca să mă port normal cu Liam, nu reușesc. Are ceva care mă face să nu fiu eu atunci când sunt cu el. Poate că m-am obișnuit să vorbesc cu el prin mesaje, iar acum să îl văd în fața mea, să îl văd cum mă privește și poate cum să mă atingă, e ciudat. Foarte ciudat.— Nu știu ce să spun, vorbesc într-un final și îl.vad cum își dă ochii peste cap.
— Ești foarte diferită față de fetele pe care le cunosc, Raven. Tu ești închisă în tine, foarte calculată, serioasă, nu prea zâmbești deloc, iar atunci când o faci, e o dată la nu știu câte zile sau mă rog. Vreau să te cunosc mai bine, Raven, dar dacă tu nu cooperezi, eu nu pot face toată treabă.
Îmi spune într-un final și mă uit puțin uimită la el. Vorbim de câteva zile și știe multe despre mine. Poate chiar mai multe. Ne-am văzut doar o dată și deja a aflat o mulțime de chestii despre mine.
— Știi și ce mărime port la papuci? Observ că știi cam multe despre mine, îi spun și nu îmi pare rău că l-am întrebat.
— Asta chiar nu știu, dar dacă vreau, pot afla, îmi spune și zâmbește spre mine.
— Ești ciudat, îi spun și izbucnește în râs. Mă uit încruntată la el și mă întreb ce este așa de amuzant.
— Iar tu ești amuzantă, îmi spune și se oprește din râs, zâmbind acum.
— Am fost amuzantă, acum nu mai sunt, îi spun serioasă și mă ridic din pat, mergând spre el. Acum spune ce vrei, continui stând în fața lui cu mâinile în sân.
— Am spus, îmi zice și mă uit că proasta la el. Am venit să îmi cer iertare. Și o să stau aici, pe scaunul ăsta cam incomod de fel, până o să-mi accepți scuzele. Ai înțeles, Raven? îmi spune și mai că îmi venea să-l plesnesc acum. Cine papucii mei se crede el?
— Dacă te vede mama aici, te omoară și pe mine la fel.
— Nu-i problemă. Îi pot spune că sunt iubitul tău, îmi zice și casc gura șocată.
— Te rog, închide gura. Mă faci să mă gândesc la prostii, spune și rămân perplexă pentru câteva secunde. Ce tocmai a zis?
— Poftim? Întreb fără să vreau.
— Nu pofti, Raven. Nu e bine, ți se umflă sânii și după nu are cine să îi desmierde. Îmi zice râzând și se ridică și vine spre mine.Încă sunt șocată pe cele spune de el și nu cred că am să îmi revin prea curând. Mi-am ridicat capul spre el și... o, Doamne, e atât de înalt față de mine. Urăsc să fiu așa scundă, încât să nu pot ajunge unde vreau sau să privesc ce vreau.
Își coboară față asupra mea și se aproprie ușor de buzele mele. Am vrut să fac un pas înapoi, dar mâinile lui m-au oprit și m-au lipit de corpul său.
O, Doamne, ce fac?
— Ești frumoasă așa micuță, îmi spune și îi simt răsuflarea pe buzele mele. Mi-am trecut limba peste buze, iar ochii lui au văzut și s-a apropriat mai mult mine.
Oare o să mă sărute?Am să accept acest lucru?
— Raven, de ce e lumina deschisă? Nu dormi? Vocea mamei se aude de pe hol și mă despart repede din îmbrățișarea lui Liam.
Rahat!
A/N Ia spuneți-mi, ce va face Raven acum?
CITEȘTI
Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)
FanfictionFosta „Iubește-mă prin mesaje". FINALIZATĂ! După despărțirea de James, Raven încearcă să treacă peste și să îl uite, dar mesajele pe care le primește de la un necunoscut, încep să o enerveze și se gândește să intre în jocul lui. Dar cu cât începe s...