6.

1K 102 20
                                    


Am citit mesajul și mi-am întors capul, uităndu-mă în spatele meu. Ochii mei au analizat încăperea și m-am încruntat.

Ăsta își bate joc de mine? Nu e nimeni în spatele meu.

— Raven, ai pățit ceva? Olivia mă întreabă și mă întorc spre ea, oftând.

— Mi-a dat mesaj, îi raspund.

—Liam?

Dau din cap în semn ca da.

— Ce ți-a spus? Olivia mă întreabă.

— Să mă întorc.

Olivia se uită și ea în spatele meu și se încruntă.

— Nu îl văd.

— Atunci de ce ți-a mai trimis mesajul ăla?

Liam: Nu mă vezi pe mine, ci buchetul de trandafiri. Sunt ai tăi, Raven!

Citesc mesajul pe care l-am primit și mă încrunt iar. De când am început să vorbesc cu Liam, numai să mă încrunt știu să fac.

Mă întorc iar și privesc buchetul de trandafei. M-am ridicat ușor și m-am apropiat de masa unde sunt și i-am luat în brațe, mirosindu-i. Erau în total 21 de trandafir, iar în mijloc era un trandafir negru din plastic.

— Nu știam că Liam s-a transformat într-un buchet de trandafiri, murmură prietena mea, privind trandafirii din brațele mele.

— Sunt șocată!

— Vreau și eu un Liam ca al tău, nu mi-l împrumuți? prietena mea mă întreabă și râd.

— Nu, începe să îmi placă de acest Liam, îi răspund și îi fac cu ochiul.

Mă așez la masă și pun buchetul de trandafiri pe masă. Încă sunt uimită de gestul pe care Liam l-a făcut pentru mine. Nimeni, nici macar James nu a făcut acest lucru pentru mine. Liam a făcut un gest micuț care mi-a intrat la inima. Nu cred că am sa uit niciodată ce a făcut acum.
M-am făcut să zâmbesc fără să vreau.

Am simțit cum telefonul a vibrat pe masă și l-am apucat repede, știind deja cine este.

Liam: Mă bucur nespus de mult că te-am făcut să zambesti, Raven. Ești superbă când zambesti, ochii îți strălucesc, gropițele ți-au ieșit în evidență. Doamne, ești atât de superbă!

Am zâmbit și am început să tastez repede.

Raven: Mulțumesc mult pentru tot, Liam!

Îmi amintesc de tine (Liam Payne FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum