Assalamualaikum and hi everyone. Lama cah tak update cerita and trust me, I REALLY WANT TO!
Haih, tapi nak buat macam mana. Idea kering kontang. Hari hari dah seru idea suruh mai tapi hampa. Masih tidak berkunjung jua.
And all what I do now is reading all of the comments.
I appreciate all of your comments! Serius! Wallahi tak tipu.
Most of the comments are very motivating and encourage me to keep updating. Alhamdulillah, I love all of you! Hugs and kisses!
But, ada sesetengah comment yang agak harsh. Maybe that's how you talk, maybe cah terlebih perasan kot. I don't know.
Some of them keep pushing me to updating more chapter. Well, cah faham mesti geramkan sebab tergantung cerita, right? But the problem here is, cah dah inform at the previous chapter that I maybe not gonna post any chapter for some reason.
Yeah, maybe exam or maybe I have my own schedule. Please, guys. Its not my intention to hurt or timbulkan salah faham dekat sini, cuma cah pun ada perasaan and sometime I get touch easily.
Cah mintak maaf sebab maybe cah lambat update chap, buat korang tertunggu tunggu and banyak lagi. Cah betul betul tak berniat nak buat korang macam ni.
Okay, dah lepas beban di dada. So, kira kosong kosong eh?
Cah akan usaha untuk update but I'm not going to promise because I'm afraid that I'm going to break it. So, InsyaAllah ye.
Dah nak raya ni, cah nak susun sepuluh jari memohon maaf kalau ada terkasar bahasa or terguriskan hati korang. Sorry kalau ada yang inbox tapi cah tak reply, and yang ada suruh promote story.
Bagi yang ada suruh cah promotekan story, please inbox me again and remind me. Cah ni pelupa sikit orangnya hihu.
Thank you sebab sudi bazirkan sikit masa korang untuk baca ni and please keep supporting me!
Salam kosong kosong guys!
Lots of love ; aishathirah
YOU ARE READING
Oh, Encik Pilot! ✓
Novela JuvenilCinta terhadap awan biru tidak pernah hilang sejak kecil lagi dalam diri Hana Batrisya. Kemudian, cinta kedua mula terbit, iaitu terhadap seorang insan bernama Rayyan Khalish. Cinta mereka berputik di awangan yang mencerah dengan sinaran matahari...