(Hele lidi za Goga budu psát česky tak mě kdyžtak omluvte prosím
děkuju 😇 )Je tady den playcampu yeey!! Minule byly jen takový žvatly za to se omlouvám ale ted to bude lepší. jde se k příběhu
"Tak jak se těšíš?!" řekne Vivi a já začnu radostí brečet "Co se děje?" "Ne nic jen se hrozně těším!!!" jo jsem hodně citlivý člověk..
Po 4 hodinách
"Jsme tu vstávej!!" zakřičím na ni o ona se lekne a probere se "Proč na mě křičíš?! chci spát!!" "Už jsme tu!!" no měla pravdu neměla jsem na ni kričet je zas naštvaná.. "Ok tak to jsi měla říct dřív, pojď jdem si do kufru pro věci a jdem do chatky"
Tak ne asi sednu si a budu čekat než to odneseš... "Mami pomůžeš nám prosím?" mamka na mě chvíli koukala tím jejím výrazem a pak řekla "no jo" vzala mi ten nejlechčí kufr a Vivi taky "Mami ty jsi hrozná" teď sem jí naštvala... "Pojď támhle je týpek kterej nám dá klíče, ten camp je prý jeho..." odmlčela jsem se a šla za Vivi a mamka za námi "Děkuji" řekla vivi a šla do naší chatky.
"Bože ta je božííí!!!!" zakřičela jsem tak nahlas že to slyšely skoro všichni.. Takže trapas hned na začátku, super.. "Nekřič tady!" no jo bože.. "Hele tak já asi pojedu vidím, že si tady poradíte sami" "čekej mi tě doprovodíme" bože proč sem to řekla.. "tak ahoj mami" objala jsem ji "naskledanou a díky za odvoz" "není zač a můžeš mi říkat klidně ahoj"
mamka odjela a mi tam stojíme jak blbci "Tak jdeme si vybalit stejně tady jsme skoro na měsíc" řekla jsem a obě sme se rozeběhly do chatky všimly jsi nás youtubeři, že jsme vedle nich a asi po půl hodině za náma přišel Gogo.
po vybalování"Někdo klepe jdi otevřít" řekne Vivi a koukne zpátky do mobilu, jdu tedy otevřít a když otevřu stojím s otevřenou pusou "Ahoj sousedky jsem rád že jste tu holky a né kluci" usmál se a já zčervenala "a-aa-hoj vážně já j-jsem taky r-ráda že sme t-ady" "kdo to je?!" zařve vivi a já se na ni otočím "počkej hned sem tady" řeknu Gogovi zavřu dveře a jdu za Vivi "počkej tady jdu na záchod do 15 minut jsem tady a byl to ten chlap se zeptat jestli se nám tady líbí" "jo aha.. Tak to jo"
To už jsem ale neslyšela, protože jsem šla za Gogem "no jsem tu" "to jsem rád" zčervenala jsem "a co si p--potřeboval jinak?" bože to je trapný ještě jak koktám.. " nic jen se seznámit" usmál se, ale v tu chvíli jsem si všimla party namyšlených holek který po nás koukají a něco si šeptaj, ale po chvíli ticha řekl Gogo "nechceš jít k nám do chatky?"
On se mě zeptal na tohle? ale proč? "j-j-j-o klidně" zčervena jsem ještě víc a v tom si mě všiml Gogo a začervenal se taky "Čau kluci chci vám někoho představit emm jak se vůbec jmenuješ?" asmál se a koukl na mě "Kristýna" "Hezké jméno" začervenal se "díky" usmála jsem se "tak pojď dál" vešla jsem a ztuhla když mě všichni pozdravily naráz "čaaauuu!!! ahoj!!!" a tak podobně "a-aaa-ahoj" řekla jsem když jsem tam uviděla 3 mí nejoblíbenější youtubery, jako je Ment,Baxtrix a Herdyn a ještě do toho Gogo fakt super "tak si sedni" nabýdl mi Bax a já zčervenala a sedla si vedle něj a on taky zčervenal asi se mu líbím..
"Hele teď máme půl hodinu volnou nechceš se projít?" nabýdl Gogo a všichni se podívaly na mě a pak na goga s výrazem jako vážně?! "jasně že jo!" už se tak moc nestydím, takže v poho. Gogo ještě pozval kluky a šly jsme, všichni na nás čuměly stylem jako vážně?! My jsme to ignorovaly a šli dál.. po 5 minutách jsme došly k nějakýmu rybníku "dáš mi svůj facebook? aby sme si mohly psát?" řekly všichni 4 naráz a já se zarazila "tak dobře" proč si se mnou chtějí psát?! "můj facebook je kiki ********" (nedivte se proč tam jsou hvězdičky mě nic nenapadlo tak jsem si tam dala svoje přímení) "jo díky" řekli zase všichni 4 naráz bože proč chtějí můj fb?!
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...